Party

Hej:) Ten tydzień dał mi popalić pod względem nauki i przyszły(już ostatni przed feriami) też nie zapowiada się najlepiej,dlatego nie jestem tutaj za często.Jednak już za tydzień wszystko nadrobię,bo zaczynam ferie:) Prawdopodobnie wtedy ruszę z nową serią postów-mam nadzieję,że Was zainteresują.Plany na ferie dopiero powoli się kształtują,jednak głównie chciałabym poleniuchować :D

Mam dla Was już ostatnie zdjęcia z moich połowinek.Przy okazji zapraszam Was już po raz kolejny na fanpage mojego kolegi,który te zdjęcia wykonał Bart Fotografia :)




Słit focia z Bartkiem :D













Miłego weekendu:)

Categories: ,

27 Responses so far.

  1. ładną fryzurę miałaś:)

  2. Ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie :)
    sialalala96.blogspot.com/

  3. Roxana says:

    Pięknie wyglądałaś :) Aktualnie mam ferie i leniuchuję, polecam :)
    www.devooted.blogspot.com

  4. MrsVain says:

    ale fajna fryzura! :)

  5. redhead87 says:

    no ta sukienka jest świetna, aż chyba się za taką porozglądam ;)

  6. Dorothy says:

    W sklepie Bershka może jeszcze dostaniesz taką samą:) Ja swoją kupowałam na początku stycznia,ale może jeszcze będzie:) Jak będę niedługo w galerii to sprawdzę:)

  7. Dominika says:

    super, ślicznie wyglądałaś :)

  8. ja już po feriach,ale w połowie marca mam miesięczne praktyki i już od tego tygodnia zaczyna mi się nawał sprawdzianów-już cały luty mam zaplanowany,nawet po 4-5 sprawdzianów...

  9. Pięknie wyglądałaś :D Ciesze się, że się świetnie bawiłaś :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

  10. Super relacja!Fryzurka robi wrażenie;)

  11. MATT says:

    Ja też w planach mam lenić się całe dnie :)

  12. śliczna miałaś fryzurę ! :)

  13. Świetnie wyglądasz. Jestem ciekawa tej nowej serii na blogu :-P

  14. ale wspaniale kochana!

    pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

  15. Cudowne zdjęcia! Twoja fryzura robi wrażenie!
    Pozdrawiam ;-)

  16. Paulina A says:

    Super zdjęcia. Ostatnio żyję zgodnie z zasadą "byle do ferii". ;)

  17. Julia says:

    świetne zdjęcia:)

  18. zdjęcia przepiękne!
    Zapraszam o mnie! za każdą obserwację i komentarz odwdzięczam się :)
    http://vogue-agata.blogspot.com/

  19. Świetne zdjęcia :>

  20. Miałaś śliczną fryzurę!:)
    Co do ćwiczeń to skoro jest szczupła to nawet lepiej :) Łatwo polepszyć wygląd sylwetki, nawet jeśli teraz wyglądasz super :)

  21. Ale piękna fryzura :)

  22. Eveline says:

    ślicznie uczesana byłaś ;)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

  23. Milena. says:

    Ślicznie wyglądałaś. ;)

  24. Pięknie wyglądałaś :)
    Śliczna fryzura :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

  25. Dorothy says:

    Dziękuję:) Oczywiście wpadnę:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)