Przygotowania do połowinek

Cześć:) Właśnie jestem w trakcie przygotowań do mojego półmetka.Teraz mam tylko chwileczkę,bo zaraz idę do fryzjera,ale stwierdziłam,że pokażę tutaj zdjęcia z przygotowań i coś naskrobię.Pewnie część zdjęć będę miała już jutro,a resztę w poniedziałek dlatego na dniach spodziewajcie się relacji:) Ja swojej lustrzanki nie biorę,bo Bartek(widzieliście już kilka zdjęć zdjęć,które mi robił) i tak będzie robił zdjęcia,a z racji tego że mamy te same lustrzanki różnicy w jakości zdjęć by nie było.W dodatku ja również będę robiła zdjęcia jego aparatem jak on będzie tańczył i będziemy się po prostu zmieniać,więc doszliśmy do wniosku,że nie ma sensu brać dwóch lustrzanek:)










A teraz uciekam poszukać jakiś ciekawych fryzur,bo kompletnie nie mam pojęcia co bym chciała zrobić na głowie:)

Categories:

39 Responses so far.

  1. Baw się jak najlepiej! :)
    Na pewno będziesz pięknie wyglądać. :)

    Pozdrawiam, Niepoprawny.

  2. Martuś says:

    Życzę miłej zabawy ^^ ładne buciki :)

  3. Popłakałem się :') Do zobaczenia xD

  4. O czekam na zdjęcia z połowinek!

  5. sliczne masz paznokcie i udanej zabawy.;)

  6. MATT says:

    ja półmetek mam za rok :D

  7. Koniecznie pokaż końcowy efekt i fryzurkę, pozdrawiam,
    Styl Bycia

  8. Śliczne szpilki ;)

  9. Dorothy says:

    Właśnie wróciłam do fryzjera,więc zaraz zrobię jakieś zdjęcia swoim aparatem,żeby jutro Wam już pokazać;)

  10. Roksi.♡ says:

    Jestem ciekawa jaką będziesz mieć sukienkę! Baw się dobrze :)
    Blog

  11. Milena. says:

    Świetne szpilki. ;)

  12. Śliczne szpileczki ;-0
    Fajny zestaw do makijażu :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

  13. miłej zabawy:) Czekam na relacje:)

  14. redhead87 says:

    Po imprezie zdjęcia sukienki chętnie bym zobaczyła. A może zdradzisz chociaż jaki krój, kolor? :)

  15. Dorothy says:

    Już siedzę uszykowana i nawet mam już zdjęcia,więc oczywiście,że ją pokażę:)

    Postawiłam na coś klasycznego żebym mogła również założyć ją na inne okazje,więc zdradzę,że jest czarna:) A resztę zobaczysz Kochana już niedługo:)

  16. Niezłe ci wychodzą zdjęcia.:D
    Miłej zabawy.:>

  17. ta magdaa says:

    Udanej imprezy!!!

  18. Udanej zabawy :) Na bank będziesz pięknie wyglądała :)

  19. Eveline says:

    śliczne butki masz ;))
    pozdrawiam
    kobieta-z-class.blogspot.com

  20. Karis says:

    Udanej zabawy :) !

  21. Paulina A says:

    Życzę dobrej zabawy! :* Czekam na zdjęcia :)

  22. Paznokcie idealne!
    Pozdrawiam ;-)

  23. Agata says:

    śliczne delikatne paznokcie;)

  24. guuuffy says:

    udanej zabawy:D

  25. Lost. says:

    Ale ładne pazurki:)

  26. MrsVain says:

    fajne paznokcie :) miłej zabawy!
    Mrs Vain

  27. Angie says:

    to może to był jakiś pochodny bordera dlatego takie zabarwienie sierści..
    jak dobrze, że są jeszcze ludzie któzy rozumieją taki banał jak lenistwo :)


    świetny mancure!
    jestem ciekawa zdęć.
    pewnie teraz się dobrze bawisz, albo padasz z nóg :) czekam na relacje!

  28. Buty z Sinsay? mialam takie kupic ;)

  29. Dorothy says:

    Tak:) Początkowo obawiałam się,że będą niewygodne i zdejmę je po godzinie,jednak przetańczyłam w nich prawie 4 godziny :) Jak dla mnie to długo,bo nie za bardzo przepadam za szpilkami i zazwyczaj zmieniam je już po godzinie :D

  30. redhead87 says:

    no to czekam:D:D:D:D

  31. Dorothy says:

    Właśnie tworzę posta,więc niedługo powinien się pojawić;)

  32. Jessy says:

    piękne zdjęcia i paznokcie :) myślę że świetnie się bawiłaś ♥
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

  33. Darhh says:

    Udanej zabawy! ^^

  34. piękne paznokcie masz!

    Zapraszam do mnie http://lovebabyblue.blogspot.com/ i pozdrawiam :)!!

  35. Dorothy says:

    Dziękuję i również pozdrawiam ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)