Stylizacja półmetkowa

Cześć Kochani:) Jestem strasznie zmęczona,ale bardzo zadowolona. Półmetkowa zabawa była jak najbardziej udana!Dzisiaj spałam tylko kilka godzin,bo rano wstałam i jak zobaczyłam,że fryzura popsuła mi się tylko trochę to skoczyłam na zdjęcia,żeby dokładnie pokazać mój wczorajszy strój.Spodziewajcie się też zdjęć z samej zabawy i wtedy zobaczycie moją fryzurę w lepszej kondycji niż dzisiaj,ale nie jest źle :) Nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko leci,jeszcze rok i będę się bawiła na studniówce :O Już nie przedłużam tylko pokazuję moją sukienkę,bo w sumie tylko jej jeszcze nie wiedzieliście.
















sukienka-Bershka
szpilki-Sinsay
torebka,kolczyki,bransoletka-FASHIONBUTIQUE

Miłej niedzieli!:)


Categories: ,

71 Responses so far.

  1. darmoszki says:

    Prosta, ale bardzo piękna stylizacja! :) A nóżki jakie zgrabne- cud malina :D

  2. Katarzyna says:

    Ślicznie:) Bardzo lubię takie "małe czarne"!

  3. Cudowna fryzura, zresztą jak cała stylizacja.
    Bardzo elegancko, pozdrawiam
    Styl Bycia

  4. Hi-feszyn says:

    świetna fryzura ♥

  5. Roxana says:

    Fryzura jest cudowna :) Sukienka bardzo elegancka ;) Podoba mi się ^^

    www.devooted.blogspot.com

  6. Paulina A says:

    Ślicznie wyglądałaś. ;) A jakie piękne nogi ;D

  7. Wyglądałaś cudownie! <3
    ♥ blog

  8. NiikaBlog says:

    Śliczna fryzura. Piekna stylizacja ;)

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

  9. Ale śliczna fryzura ! Pięknie wyglądasz ! :)

  10. Ślicznie wyglądałaś :-) a jakie chude nóżki masz :-)

  11. lu ciam says:

    masz świetną figurę :) a sukienka bardzo ładna :)

  12. śliczna stylizacja, a najbardziej fryzura. *-*

  13. Bardzo elegancko i uroczo :)

  14. piękna ta stylizacja!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  15. ale chudzinka :O
    wychodzi na to, że jesteśmy z tego samego rocznika. my swoją zabawę połowinkową mieliśmy w listopadzie, a ty na swojej wyglądałaś ślicznie :)

  16. Jay says:

    ale pięknie! <3

  17. K I N G A says:

    Masz piękne nogi, outfit - super!

  18. wyglądasz przepięknie :)
    Na wszystkich blogach w stylizacjach z półmetków widzę dziewczyny w sukienkach, szpilkach, w moich stronach na półmetki chodzi się jak na zwykłą dyskotekę - nawet w trampkach, rurkach i ulubionej bluzie więc dla mnie to trochę dziwne^^

  19. Karis says:

    ładna sukienka, też muszę sobie sprawić taką małą czarną ;)

  20. Bardzo ładnie wyglądasz.:D
    i te nogi!! jak u modelki ^^

  21. daga says:

    ale jesteś drobniutka! bardzo spodobały mi się szpilki!
    zapraszam do siebie :)

  22. Przepięknie wyglądasz! czekam na zdjęcia imprezy :)

  23. Klauudia says:

    No No Dorcia ♥ . Pięknie wyglądasz : ) Śliczna sukienka < 3 Pięknie zrobiona fryzurka ; )

  24. genialna mała czarna;))

  25. Piękna sukieneczka, uroczo wyglądasz ! ;*

    www.impossiblelive93.blogspot.com

  26. Mała Mi. says:

    piękna sukienka! ale masz cudną figurę <3

  27. Jaka jesteś chudziutka! Świetna stylizacja.

  28. IndieSan says:

    jejku jakie cudne nogi ! wyglądasz idealnie

  29. ŚWIETNIE, BARDZO MI SIĘ PODOBA :)
    życzę miłego wieczorku oraz zapraszam również w moje skromne progi

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

  30. ślicznie naprawdę!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/wycieczka-do-zoo.html

  31. ślicznie
    uwielbiam czerń

  32. Angie says:

    dziękuję :)
    ukazał się post, w którym pokazuję co kupiłam :)



    świetna sukienka
    taka prosta, elegancka
    mi nieraz fryzury też się trzymają na drugi dzień - nawet jak mama mi zrobi :D
    ale zazwyczaj po przyjściu z imprezy rozplątuję, odpina, rozpinam i rozczesują na ile się da ;)

    nie myślałaś nad tym by trochę przytyć?? jesteś baaaardzo szcuzpła... chętnie odsprzedam parę kilo ;) hahah...

  33. Ślicznie wyglądałaś! Sukienka i fryzura boskie!
    Pozdrawiam ;-)

  34. EM says:

    fajnie wygladasz, uwielbiam klasyke :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

  35. agadiar says:

    Jak ślicznie wyglądałaś *ͺ* masz mega chude nogi <3

  36. World says:

    Śliczna stylizacja i fryzura ♥ Nóżki *.* ♥!

  37. CZARNA says:

    moja mama ma takie same buty są mega sama jej czasem podkradam :D

  38. Martuś says:

    Bardzo ładna sukienka :) masz świetne nogi, też bym takie chciała ^^

  39. wspaniała klasyka!

    z pozdrowieniami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

  40. prosta stylizacja ale bardzo elegancka :)

  41. Roksi.♡ says:

    Jejku, ślicznie wyglądałaś! :))
    Blog♡

  42. Świetnie wyglądałaś, fryzurka jest cudna :)) No i masz boską figurę♥

  43. Dorothy says:

    Nawet jakbym chciała to nie mogę przytyć,bo mam taką przemianę materii.Jem baaardzo dużo,włącznie z mnóstwem słodyczy i w ogóle nie tyję :)

  44. Damagllen says:

    minimalizm - to co kocham najbardziej! ;) pięknie

  45. adgam says:

    śliczna stylizacja :)

  46. Daniela says:

    osobiście nie gustuję w takich sukienkach, ale stylizacja cudowna :)

  47. Fajnie, klasycznie, prosto, bez zbędnych kombinacji. Bardzo mi się podoba :)

  48. redhead87 says:

    łoooooooo jaka piękna, klasyczna, elegancka, sexy :D ale co tam sukienka, jaką Ty masz figurę :D

  49. agne says:

    ale zgrabniutko :) ślicznie wyglądasz ;-)

  50. Lina K says:

    great classic look :))



    http://linselfportrait.blogspot.lt/

  51. świetny zestaw :) Mała czarna zawsze się sprawdza. :D

  52. ale chude nogi! ojaaa! *o*
    dziękuję c:

  53. ale miałaś pięknie zrobione włosy! :)

  54. fajna fryzurka
    widac ze impreza byla udana bo wydajesz sie zmeczona po twarzy ;)

  55. ania says:

    piekna i skromna sukienka, super wygladasz! :)

    Ania, http://taffydream.net/blog/

  56. Mr K. says:

    Kapitalne kolczyki! ; )

  57. Allex says:

    ale slicznie *-*

  58. Venus says:

    ładna stylizacja i prześliczna fryzura :)

  59. Fajne butki i kolczyki:) Sukienka nie w moim stylu, ale ładnie wyglądasz:))

    www.cukrowana.blogspot.com

  60. sue says:

    slicznie ywglądałaś :)

  61. Zapraszam na nowy post ;)

  62. Piękna sukienka. Ależ Ty jesteś drobniutka! Mam nadzieję,że zabawa się udała:)

  63. Ładnie :) Piękne uczesanie :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)