TORBA OD MANZANA.INSTORE.PL

Witam:) Jak spędzacie weekend? :) Ja na szczęście czuję się już lepiej,dlatego aby nie marnować ferii wczoraj wybrałam się do Wrocławia do kina i na zakupy.Jedną z kupionych rzeczy może uda mi się sfotografować nawet dzisiaj,bo właśnie szykuję się na 18-stkę i mam zamiar ją ubrać.A tymczasem pokazuję zaległe nowości czyli sweterek z H&M'u i torbę,która pochodzi z tego sklepu (klik).









Categories: ,

26 Responses so far.

  1. Ślicznie, uwielbiam Twój styl:*

  2. Dominika says:

    Ślicznie :) super torba

  3. Paulina A says:

    Ślicznie wyglądasz, a torba bardzo ładna :)

  4. swietna ta torba .;) przez ten bryloczek/zawieszke przy niej na szybko mozna pomyslec ze to torebka Micheal'a Kors'a ;3

  5. Lola says:

    ja dziś spędziłam dzień na korkach z matematyki i w szkole na agroturystyce :(
    masz strasznie specyficzną twarz! :) :*
    zapraszam do siebie :)

  6. Roksi.♡ says:

    Sweterek jest śliczny, a torba jeszcze lepsza! ;D
    Blog♡

  7. Świetna torebka :) Pozdrawiam / photoopassion ;)

  8. Ciekawa ta torebka, podoba mi się :D

  9. Genialna ta torba, ile kosztowała ?

  10. Śliczna ta torba! Bardzo mi się podoba! Widzę zakupy robiłaś w Grunwaldzie ;-)
    Pozdrawiam!

  11. Mr K. says:

    Torba jest rzeczywiście świetna! ; )

  12. agne says:

    ślicznie wyglądasz ;-) torba idealna :)

  13. Sabrina T says:


    Hey beauty love ur outfit and ur blog :) would you like if we follow each other on gfc and blog? let me know what do you think ? Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

  14. Torba naprawdę świetna!!!

  15. Patti says:

    totalnie zakochałam się w torebce!:)

    patti-xx.blogspot.com

  16. Martuś says:

    Świetny sweterek :) Bardzo ładne zdjęcia

  17. BERRIES says:

    Piękna torebka <3

  18. Agata says:

    śliczna torebka ;))

  19. Dorothy says:

    Na stronie którą podlinkowałam jest ona i można sprawdzić :)

  20. Ważka says:

    Torebka jest świetna- prosta, klasyczna i duża, super :)!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)