WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO JACA!

Hej;) Dzisiaj miałam w planach inny post,ale postanowiłam zrobić wyjątek bo dzisiaj mój najlepszy przyjaciel Jacek kończy 18 lat!Ale jesteś już stary:D Rano pomyślałam,że zrobię taki post,a jak rozmawialiśmy przez telefon to mu to obiecałam,jednak trochę zmieniłam jego koncepcję i przeszukałam cały mój komputer.Mam 1500 głupich zdjęć Jacka,bo on nie umie się normalnie uśmiechnąć do zdjęcia,dlatego te najlepsze wybrałam i w końcu ujrzą światło dzienne.Z racji tego,że życzenia Ci już składałam teraz tylko jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :*

Żebym nie została zamordowana,że wrzuciłam same jego głupie zdjęcia,dodaję też kilka naszych wspólnych:)













Na koniec nasze najlepsze zdjęcie ever (ta mina <3 )


A jutro zapraszam już na normalny post;)

Categories:

27 Responses so far.

  1. Uroczo!! ;) Wszystkiego Najlepszego dla Jacka ;)

  2. Przynajmniej jest naturalny na tych zdjęciach xD
    Świetne!

  3. Co za świetne zdjęcia.:D
    Wszystkiego co najlepsze i oby zdjęcia nadal tak świetnie wychodziły. ha ha

  4. Haha,świetne! Wszystkiego co najlepsze dla przyjaciela ;))

  5. Karis says:

    Mega foteczki :D Najlepszego!

  6. Zabawny ;-) Wszystkiego naj naj :D

  7. Jessy says:

    to wszystkiego najlepszego dla Jacka ;) a zdjęcia są świetne i bardzo naturalne :D

  8. GNIOSZEK says:

    To dobrze, że masz przy sobie przyjaciela, a w dodatku jeżeli jest tak zabawny to jeszcze lepiej ! Wszystkiego najlepszego : )

  9. Paulina A says:

    Super zdjęcia! :) Dołączam do życzeń :D

  10. Z tym postem to żartowałem :(

  11. Dorothy says:

    Ale ja nie żartowałam,że go dodam :D Już wczoraj o tym myślałam xd

  12. Haha, świetne zdjęcia- takie pozytywne! Wszystkiego naaaj!
    Pozdrawiam ;-)

  13. redhead87 says:

    hahaha widać że zakręcony typ:D

  14. Widać, że kolega ma dystans do siebie

  15. Angie says:

    i wzajemnie kochana!
    jak następnym razem będę we Wrocławiu (a planuję być) to dam znać - może uda się zrealizować spotkanie ;)

    proszę bardzo :* tak mi się skojarzyło, a też uwielbiam Ankyls


    czy aby na pewno tylko przyjaciel???
    1, 6, 8 i przedostatnie najlepsze ♥
    a co w tym poście jest nienormalnego??

    pozdrawiam ;*

  16. Dorothy says:

    Dziękuję w jego imieniu:)

  17. Dorothy says:

    Dziękuję w jego imieniu:)
    Oj tak,oby zawsze takie wychodziły :D

  18. Dorothy says:

    Tak,jest to chyba najzabawniejsza osoba jaką znam i za to między innymi go uwielbiam :D

  19. Dorothy says:

    To raczej bardzo dobrze że ma dystans :)

  20. Dorothy says:

    Tak to tylko przyjaciel :D Jest on z kolei chłopakiem mojej Marty(już nieraz wstawiałam jej zdjęcia).
    Nienormalnego jest to,że zazwyczaj nie robię takich postów,odbiegają one od tematyki bloga,jednak raz postanowiłam zrobić wyjątek,bo taka okazja jest tylko raz w życiu :)

  21. lu ciam says:

    fajnie mieć takiego przyjaciela :D

  22. papilot26 says:

    ale świetny ten twój przyjaciel, taki pełny pozytywnej energii :)
    dorey-doorey.blogspot.com

  23. ania says:

    haha rzeczywiscie nie potrafi zrobic normalnej miny :D ale to wlasnie go wyroznia :))

    Ania, http://taffydream.net/blog/

  24. Dziękuję bardzo za życzenia.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)