Wyprzedaż u FASHIONBUTIQUE

Witam:) Nie potrafię zrealizować swojego postanowienia na ferie żeby pisać częściej i jestem na siebie zła!Wynika to jednak z tego,że od kilku dni nie miałam chwili wolnego i od soboty w sumie dopiero teraz wróciłam do domu na dłużej.Wczoraj też spałam poza domem,a dzisiaj od razu pojechałam do Wrocławia do kina i małe zakupy.

No właśnie odnośnie zakupów to chciałam Wam napisać o wyprzedaży organizowanej u FASHIONBUTIQUE.Może akurat znajdziecie coś dla siebie;) A tymczasem pokazuję szalik i rękawiczki właśnie z tej strony.







rękawiczki-KLIK





A już jutro postaram się napisać post z nowej kategorii :)

Categories:

19 Responses so far.

  1. NiikaBlog says:

    Zaglądam już na wyprzedaże ;3 Piękne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

  2. Rewelacyjny szalik!

  3. szalik w pięknych kolorach :)

  4. Paulina A says:

    Szalik jest genialny :D

  5. redhead87 says:

    dla mnie zdecydowanie za kolorowy, ale do Twoich blond włosów pasuje doskonale :)

  6. Mała Mi. says:

    uroczy szalik :)

  7. Karis says:

    śliczny szalik, bardzo ładne kolory :)

  8. Ładny płaszczyk ^^ I ten szalik taki kolorowy! Fajnie.

  9. Pauli798 says:

    Piękne zdjęcia. :)

  10. cudny ten płaszcz, ale komin- rewelka!

  11. Mr K. says:

    Też ostatnio jestem strasznie zapracowany ; (

  12. Agata says:

    ale cudny komin!

  13. Patti says:

    super:)) szkoda tylko, że zima u nas nie zimowa:)

  14. Venus says:

    śliczny szalik :) - tęcza :D

  15. szalik jest śliczny

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)