Naturalne słodkości

Dzisiaj kolejny post z nowej kategorii:)


Tym razem coś o zdrowiu-a mianowicie o zdrowych cukierkach!Czy to w ogóle możliwe?!Okazuje się,że tak!Cukierki nie zawierają sztucznych barwników czy konserwantów.W ich miejscu znajduję się ksylitol,który między innymi zmniejsza ryzyko wystąpienia próchnicy czy też pomaga redukować kamień nazębny.Ja jestem zachwycona,cukierki nie różnią się w smaku od normalnych,a za to są zdrowe i posiadają właściwości,które nie psują a leczą zęby.Słodycze i wiele innych zdrowych produktów może znaleźć na stronie www.zielonabazylia.pl.






Słyszałyście już o tych zdrowych słodkościach?:)

21 Responses so far.

  1. NiikaBlog says:

    Mmm *.* Chciałabym spróbowac ;3

    niikablog.blogspot.com

  2. Nigdy nie słyszałam, wyglądają ciekawie ;-)
    Pozdrawiam!

  3. "zdrowe słodkości" jak to pięknie brzmi :D

  4. siecina. says:

    pierwszy raz się z nimi spotykam ;o aż ciekawi mnie jak smakują :D

  5. redhead87 says:

    nie wiem czy takie zdrowe bo dalej 90% cukierków to cukier:D ale rzeczywiście dla łasucha lepiej jeśc już coś co zmniejsza ryzyko próchnicy i daje choć namiastkę poczucia że jemy zdrowiej:P

  6. Martuś says:

    Łał, pierwszy raz słyszę o takich! Może sobie kupię :)
    Bardzo ładny wygląd bloga ♥

  7. Jeszcze nie słyszałam, ale chętnie zajrzę ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

  8. OMG osłodziłaś mi życie! nie wiedziałam, że jest jeszcze nadzieja na zdrowe słodycze :)

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

  9. Daquerre says:

    Mam prośbę,czy możesz poklikać mi w kilka linków tutaj http://daquerre.blogspot.com/2014/03/moje-propozycje-na-wiosne-2014-ze.html Bedę niesamowicie wdzięczna :)

  10. Karis says:

    Pierwsze słyszę. Opakowania wyglądają zachęcająco :)

  11. World says:

    Nie słyszałam. Na pewno się na nie skuszę :)

  12. Coś dla mnie!! DZIĘKI!

  13. Carolyn says:

    Nigdy nie słyszałam, więc dziękuję! Przejrzę zaraz ofertę tego sklepu ;)
    ✿ blog

  14. Nie słyszałam :P Chętnie tam zaglądnę :)

  15. A to coś ciekawego :D

  16. Dorothy says:

    W takim razie cieszę się,że pokazałam Wam coś nowego i zdrowego ^^ :)

  17. Ale super ♥ i do tego takie ładne opakowania

  18. Już poszło zamówienie. :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)