Recenzja wcierki Jantar

Cześć:) Postanowiłam w końcu dodać coś nowego do kategorii "recenzje".W sumie z tej kategorii pojawił się tylko jeden post,dlatego teraz to nadrobię.Aktualnie czekam na paczuszkę z kosmetykami do testowania,także będę miała co Wam opisywać.Tak jak wspomniałam w pierwszej recenzji moje nie będą długie,bo wiem,że bardziej przypadają Wam do gustu krótkie,zwięzłe i na temat.

Wcierkę Jantar postanowiłam kupić,by wzmocnić i przyśpieszyć wzrost włosów,po tym jak je trochę podcięłam by "odżyły".Słyszałam o niej same dobre recenzje,więc kupiłam i jestem zachwycona!Moje włosy są bardzo niepodatne na wszelkie kosmetyki,dlatego byłam ciekawa czy ta wcierka faktycznie zdziała cuda.

Plusy:

+mi włosy rosną baaardzo wolno i dopiero po zastosowaniu wcierki zaczęły rosnąć w takim tempie jak powinny,więc to w sumie prawda,że włosy rosną po niej szybciej
+włosy stały się mocniejsze i wypadają w o wiele mniejszej ilości niż poprzednio
+łatwiej się rozczesują
+duża wydajność

Minusy:
-nieporęczna butelka,lepiej przelać do czegoś innego
-dostępność-ja musiałam oblecieć kilka aptek by ją znaleźć





Słyszałyście o niej?Jeżeli tak to lubicie czy raczej nie ?:)

20 Responses so far.

  1. pewnie ślicznie pachnie :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  2. Nie słyszałam o tym produkcie, ale z Twojej opinii wynika, że jest całkiem w porządku :)

  3. Nigdy nie słyszałam i nie używałam, ale wygląda ciekawie ;-)
    Pozdrawiam!

  4. Nie słyszałam nigdy ale wypróbuję !

  5. Ja polecam olejek z khadi ;) Drogi troche, ale pomaga bardzo (;

  6. bejbicam says:

    nie używałam a właśnie zamierzałam się do poszukiwań jakiejś fajnej, chyba się nad nią zastanowię :)

  7. Kinga says:

    Uwielbiam tą wcierkę :)

  8. adgam says:

    nigdy nie miałam ;)

  9. Ina says:

    Nie słyszałam o tej wcierce, pewnie dlatego, że moje włosy mimo, że cienkie rosną w oszałamiającym tempie. Fajnie, że działa :)

  10. redhead87 says:

    pierwszy raz widzę ten produkt, ale to pewnie dlatego że nigdy nie interesowałam sie takim rodzajem regeneracji włosów :) czytałam ostatnio że kosmetyki na bazie bursztynu w ogóle są bardzo dobre, więc może się skusze :)

  11. Venus says:

    ciekawy produkt szkoda, że tak słabo dostępny

  12. Paulina A says:

    Nie słyszałam o nie, może kiedyś się skuszę :D

  13. Claudia says:

    wow, nie słyszałam o tym produkcie, może wypróbuję :)

  14. Jessy says:

    nie słyszałam o niej, ale wydaje się być dla mnie idealna, czegoś takiego szukam od dłuższego czasu, muszę ją wypróbować :D
    blog - klik♥

  15. Patti says:

    spróbowałabym, bo sama ma milion problemów z włosami:)

    obeserwuję patti-xx.blogspot.com

  16. już tyle dobry opinii przeczytałam o niej że muszę się w końcu skusić :D

  17. Angelika says:

    Nakładasz na same końcówki, od połowy czy na całość włosów? Przetłuszcza włosy? :)

  18. Dorothy says:

    Angelika:
    Ja wmasowuję w skórę głowy,przeczytałam,że tak działa najlepiej i w dodatku masaż,który robię wcierając ją dobrze wpływa na włosy.Co do przetłuszczania to u mnie nie było z tym problemu,bo ja i tak codziennie myję włosy:)

  19. stosowałam,ale jakoś nie widziałam szczególnych efektów,więc jakoś zrezygnowałam,ale zaraz wetrę ją znowu-zachęciłaś mnie:) Mam duuużo włosów,ale łamią się i nie chcą rosnąć:(

  20. Karis says:

    Dużo dobrych opinii słyszę o tej wcierce, myślę że trzeba się skusić tym bardziej że ostatnio widziałam ją w aptece :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)