Seria książek Camilli Lackberg opinia

Gdy tylko mam chwilę wolnego czytam książki,dużo książek.Jest to chyba moja ulubiona forma spędzania wolnego czasu.Gdy książka mnie zaciekawi potrafię ją przeczytać "jednym tchem" i siedzieć do późna byle by tylko dowiedzieć jak się skończy.Najbardziej lubię kryminały i horrory i to ich czytam najwięcej.Postanowiłam stworzyć cykl na blogu,gdzie będę opisywała najciekawszą przeczytaną ostatnio książkę.Zacznę dzisiaj nie od jednej a od 8 książek,bo jest to cała seria.


Gdy Pani w bibliotece mi ją poleciła początkowo podchodziłam do tego sceptycznie,myślałam "8 książek to dużo,cała seria zajmie mi dużo czasu".Postanowiłam jednak spróbować i już po pierwszej książce przepadłam,prawie od razu przeczytałam drugą i następną,następną,następną :D Zdecydowanie najlepsze książki jakie kiedykolwiek czytałam.Teraz w dużym skrócie przybliżę tematykę książek.



Cała seria rozgrywa się w miasteczku Fjällbacka,rodzinnej miejscowości autorki, położonej na zachodnim wybrzeżu Szwecji.Jest dwóch stałych bohaterów,policjant Patrik Hedström i jego żona,pisarka Erika Falck,która przez swoją wścibskość pakuje się wiele razy w kłopoty,ale przy okazji odkrywa prawdę pomagając mężowi.W każdej książce występuje zbrodnia popełniona w przeszłości,wiele lat temu,dlatego ciężko odkryć prawdę,a najpierw wpaść na to jak połączyć aktualnie morderstwo z tym przed 50-ciu lat.


Dla osób lubiących kryminały bardzo polecam tą serię!A może już czytałyście ?:)

11 Responses so far.

  1. redhead87 says:

    nie czytałam jeszcze ale może się skuszę. Ja bardziej gustuję w horrorach i to tych chorych i wyłuzdanych typu stary dobry Graham Masterton, albo cierpiący na nadmierne opisy nieistotnych części Steven King :)

  2. NiikaBlog says:

    A mi ostatnio jakoś brakuje czasu na czytanie ;/
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

  3. Znam ją! Moje znajome też je bardzo uważnie czytają :D
    Pozdrawiam,
    Styl Bycia

  4. Świetny blog, ja również uwielbiam czytać. I tak jak Ty uwielbiam kryminały. O Pani Camilli słyszałam bardzo dużo, ale jeszcze nie miałam okazji przeczytać żadnej jej książki. Obserwuję.

  5. Karou says:

    Tej serii jeszcze nie znałam, ale bardzo lubię kryminały, więc może przeczytam niedługo :)

  6. Znam tę autorkę i bardzo lubię jej książki ;-)
    Pozdrawiam!

  7. ja kiedyś czytałam dużo teraz brak chęci.

    zapraszam do mnie:
    http://glammadz.blogspot.com/

  8. Paulina A says:

    Kocham czytać, ale bardziej gustuję w fantasy czy sci-fi ;)

  9. Nie czytałam, ale może kiedyś w wolnej chwili się skuszę, bo naprawdę uwielbiam ten gatunek książek :)
    onlyimagin.blogspot.com

  10. Szkoda, że u mnie nie ma takich serii. Też uwielbiam kryminały i horrory. Może w kiedys się zabiorę za te.:D

  11. Dorothy says:

    Czytajcie dziewczyny,bo naprawdę warto :))

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)