Stylizacja z czarną spódnicą

Hej,hej:) Dzisiaj mam dla Was pierwszą wiosenną stylizację.W mojej szafie jeszcze do niedawna było bardzo mało spódniczek,ale ostatnio to nadrobiłam,bo zaczęłam się do nich przekonywać.Jednak pomimo wszystko najlepiej się czuję się w spodniach.Dzisiaj stylizacja bardziej nie na co dzień,ale już mam przygotowaną z tą spódniczką bardziej luźną stylizację na co dzień :) Także na dniach spodziewajcie się innej wersji ubioru z tą właśnie spódniczką.














t-shirt-Cubus
spódniczka-Stradivarius
ramoneska-Zara
torebka-klik
szpilki-klik

Miłego weekendu ;)

55 Responses so far.

  1. Spódniczka b. ładna ;)

  2. hooneyyy says:

    genialna stylizacja :)

  3. agne says:

    pięknie wyglądasz ;-)
    uwielbiam takie połączenia :) romaneska i torba ♥

  4. Jakie nogi!! Pięknie wyglądasz, stylizacja świetna!
    Pozdrawiam ;-)

  5. cudownie , uwielbiam ramoneski ;3

  6. Pięknie!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  7. bardzo ladne, mimo, ze kompletnie nie w moim stylu;)

  8. ślicznie wyglądasz ;-)

  9. Kobieco, z klasą świetna stylizacja :) buziaki

  10. Spódniczka zacna : )

  11. Stylizacja jest na prawdę wspaniała, a torba cudowna :).

  12. Ale masz nogi do samego nieba ;)
    Chowaj je bo wpadam w kompleksy :P
    super stylówka,pozdrawiam
    :)

  13. Patti says:

    ślicznie:) ja sama chcę się przekonać do spódniczek. Na wiosnę i lato są najlepsze:)

    patt-xx.blogspot.com

  14. lu ciam says:

    świetna stylizacja :) pasuje idealnie :) spódniczka jest cudowna :)

  15. Klara says:

    Ale masz dlugie zgrabne nogi! cudowna stylizacja :)

  16. uwielbiam takie stylizacje! wyglądasz rewelacyjnie, az miło się patrzy :)

  17. Perfect photos!
    Kisses*

    Please make one clicks in link on my wishlist it help me a lot ^^
    http://www.flordemaracuja.pt/2014/03/persunmall-wishlist.html

  18. Karis says:

    Świetna stylizacja ;) Butki śliczne !

  19. Miniomki says:

    W końcu czuć wiosnę ! Widać radość na Twej twarzy :)

  20. Tinaaa says:

    świetnie ! :)

  21. Mr K. says:

    Masz niesamowite nogi! ; )

  22. jadwigaa says:

    mam słabość do takich spódniczek ;)

  23. kurteczka i buty jak najbardziej na tak :) świetna stylizacja :)
    http://carmenlolka.blogspot.com/

  24. powinnam nosić więcej spódniczek :)
    piękny strój i boskie nogi :D

  25. Torebka jest idealna! :)

  26. Kinga says:

    Super wyglądasz! Bardzo ładne szpilki.
    Pozdrawiam!

  27. oj piękne zdjęcia :)
    modelka też ładna ^^
    pozdrawiam :3

  28. agadiar says:

    Ślicznie wyglądasz <3 kocham tą spódniczkę :D

  29. Cudowne nogi masz <3

  30. Paulina A says:

    Nie mam ani jednej spódnicy w szafie. Wyglądasz ślicznie ;)

  31. Ewa. says:

    Bardzo piękna stylizacja, ja także mało lubię spódniczki, ale zaczynam się przekonywać :)
    Masz piękne nogi, tylko pozazdrościć <3
    http://other-placee.blogspot.com/

  32. redhead87 says:

    pięknie wygladasz, tak klasycznie i elegancko ale no co dzień :) boska ramoneska:)

  33. Ania W says:

    Wyglądasz bardzo ładnie, a ja też lepiej czuję się w spodniach :-)

  34. a juz myslalam, ze torebka MK, ale i tak stylizacja piekna!! :*
    http://blondieslifetime.blogspot.com/

  35. Venus says:

    ładnie :) i cudne buty

  36. Anita says:

    Przeslicznie :)

  37. Super to wygląda, wszystko mi się podoba tak samo, cudowne ubrania <3

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/03/tag-wzajemny-wywiad.html#comment-form

  38. Zachwycam się krojem spódniczki :)

  39. Śliczne zdjęcia ;D

  40. Kara says:

    świetnie! spódnica super
    a nogi mas jak marzenie
    pozdrawiam

  41. Najbardziej podobają mi się buty ^^

  42. MrsVain says:

    podoba mi się! lubię takie zestawy :)

  43. Michał says:

    Świetny outfit!

  44. Eveline says:

    ładnie i elegancko:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

  45. Roksi.♡ says:

    Spódniczka jest świetna^^
    Blog♡

  46. BERRIES says:

    WOOW! Jaka torebka i spódniczka! Po prostu cudo! Genialna stylizacja <3

  47. AJKstyle says:

    Ale nogi ... :)
    Spódniczka i torebka lądują w moich inspiracjach :)

    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

  48. Dorothy says:

    Moje nogi dziękują za tyle komplementów haha :)*

  49. Jessy says:

    stylizacja przepiękna, podoba mi się ta spódnica :) zdjęcia świetne
    pozdrawiam
    blog - klik♥

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)