Stylizacja z zakolanówkami

Cześć!Słoneczko wróciło i od razu mam więcej siły i motywacji!W ten weekend,a w sumie dzisiaj mam tyle do roboty i nauki,że nie wiem jak się wyrobię,ale muszę bo jutro cały dzień mnie nie będzie w domu.W następnym poście Wam wszystko opiszę i pokażę zapewne zdjęcia z jutrzejszego dnia.Jednak pomimo nadmiaru obowiązków udało mi się dzisiaj wyskoczyć na krótki spacer i zdjęcia.

Najpierw jednak zapraszam do obejrzenia tych z przed tygodnia.Zakolanówki bardzo lubię,jednak nie wiem czemu chodzę w nich bardzo rzadko.Mam nadzieję,że wiosną się to zmieni :)

















spodenki-nn
zakolanówki-Primark
trampki-Converse

Miłej soboty!:)*

51 Responses so far.

  1. klaudmen says:

    slicznie wygladasz 3
    klaudmen.blogspot.com

  2. super!
    uwielbiam tego typu koszule.;)

  3. lu ciam says:

    świetne połączenie :) zakolanówki idealnie pasują :) ładna koszula :)

  4. uwielbiam takie tenisówki szorty też ;))

  5. Oj jak dla mnie, to ciut za zimno na takie ubieranie się :D
    Ale Ty ślicznie wyglądasz :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

  6. Też mam pare zakolanówek, ale chodzę w nich rzadko.;c chyba czas to zmienić,

  7. NiikaBlog says:

    Przepiękna koszula ♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

  8. uwielbiam połączenie zakolanówek ze spodenkami :)

  9. Klauudia says:

    Śliczna sesja ♥ Piękna jesteś no na prawdę : * A co do wyglądu jest super. Dawno u ciebie Dorotka nie byłam. Widać że wszystko się pozmieniało, no to w takim razie czekam na następny post! Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam Serdecznie ; *

  10. nie było Ci zimno?:)
    przypomniało mi się jak kilka lat temu były modne takie podkolanówki w paski :D

  11. Dorothy says:

    Nieidealna Perfekcjonistka:
    No coś ty!Tego dnia było tak ciepło,że chodziłam tak cały dzień i w ogóle nie zmarzłam,wręcz w koszuli było mi za gorąco :D

  12. Śliczne!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  13. Powiem Ci, że za tą koszule dużo bym dała c:

  14. Piękna koszula :) Jak cała Ty :)

  15. agne says:

    ale masz śliczne, zgrabne nogi! super wyglądasz :)

  16. Kochana bosko! Całość wygląda doskonale!
    Pozdrawiam ;-)

  17. Roxana says:

    Widzę, że czujesz już wiosnę ;) Ja też! :)

    www.devooted.blogspot.com

  18. Cuuudna stylizacja *o* Zakolanówki ♥

  19. Paulina A says:

    Śliczne spodenki ;)

  20. Eveline says:

    jak dla mnie super !;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogpsot.com

  21. Koszula jest świetna !

  22. Ślicznie wyglądasz! :)
    ♥ blog

  23. Bardzo ładnie...I LIKE IT!!! zapraszam do siebie...może wspólna obserwacja?? http://ewelynn.blogspot.co.uk/

  24. Tinaaa says:

    Masz świetną koszulę ! *-*

  25. Koszula i zakolanówki są super! :))

  26. Kara says:

    zakolanówki świetnie tutaj pasują, są taką kropką nad i
    pozdrawiam

  27. redhead87 says:

    jesteś taka dżaga że powinnaś cały czas podkreślać nogi takimi zakolanówkami, to tka namiastka pończoszek, tylko na co dzień :D świetna stylizacja, trochę punkowa, trochę sportowa, ale i na klimat miejski świetna :)

  28. O boże *.*
    cudowna jest ta stylizacja *.* <3

    http://lets-her-go.blogspot.com/

  29. Miniomki says:

    Stylizacja bardzo udana :)

  30. Mmmm cudo <3 Ciekawy blog :) Zapraszam na mój :) klik

  31. Venus says:

    super koszula - fajnie to połączyłaś

  32. conversy, conversy <3 choć ja choruję na białe ;) ja bym jednak spodenki na inne zmieniła

    www.cukrowana.blogspot.com

  33. Roksi.♡ says:

    Bardzo podoba mi się ta stylizacja :) Świetne zdjęcia!
    Blog♡

  34. Aj koszula jest cudowna! Obserwuję :)

  35. Klara says:

    Wygladasz przepięknie :)
    Ale masz cudną koszulę, genialna stylizacja.

  36. Mr K. says:

    Lubię ludzi w trampkach! Do tego te zakolanówki - rewelacja! ; )

  37. Nathalie says:

    Bardzo fajna koszula, podoba mi się kolorystyka zdjęć :)

  38. Świetna koszula :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

  39. Pauli798 says:

    Ślicznie wyglądasz. :)

  40. jej, ale jesteś chudziutka! :))

  41. Patti says:

    ślicznie! i w dodatku taka chuda jesteś!:)

    patti-xx.blogspot.com

  42. Dorothy says:

    Patti:
    Dziękuję ;)

  43. Kinga.S says:

    Śliczne zdjęcia ślicznotko ;*
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

  44. Katia says:

    Świetny typ kraty! Podoba mi się!

  45. Super :) Obserwuje i zapraszam do siebie :) http://blackleopard-official.blogspot.com/

  46. darmoszki says:

    Uwielbiam stylizacje, do których użyte są zakolanówki :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)