Stylizacja ze swetrem i spódniczką

Pierwszy dzień wiosny był cudowny.Pamiętam,że jeszcze rok temu o tej porze leżał śnieg,dlatego tak bardzo doceniam piękną pogodę.Dzisiaj wybrałam się na długi spacer i mam nadzieję,że pogoda już taka zostanie i będę mogła codziennie(o ile obowiązki pozwolą) wybrać się chociaż na krótki spacer.Gdy jest tak ciepło i świeci słońce od razu mam więcej siły i motywacji do robienia różnych rzeczy.A jak jest u Was,słoneczko też poprawia Wam humor i od razu macie więcej chęci do życia ? :)

A teraz zapraszam Was to obejrzenia stroju bardziej na co dzień ze spódniczką z tego wpisu :)














sweterek-H&M
spódniczka-Stradivarius
torba-prezent
okulary-Sinsay

47 Responses so far.

  1. Pauli798 says:

    Świetny sweterek. :)

  2. ania says:

    zazdroszcze ci tego ciepla, u mnie temperatura wciaz kolo 0 ... ;)
    swietny sweterek.

    Ania, http://taffydream.net/blog/

  3. Już w stylizacjach czuć wiosnę.:D Bardzo fajnie wyglądasz.

  4. Bardzo ciekawa stylizacja ;))

  5. Patti says:

    ślicznie wyglądasz! ;)

  6. Doskonale wyglądasz! Uwielbiam takie luźne sweterki ;-)
    Pozdrawiam!

  7. Roxana says:

    Piękne te okularki ;)

    www.devooted.blogspot.com

  8. Roksi.♡ says:

    Spódniczka jest bardzo ładna :)
    Blog♡

  9. lu ciam says:

    słoneczko w pełni :) uwielbiam takie dni :)
    pięknie wyglądasz :)

  10. bardzo ładnie :)
    ja mam ochotę na spacer, ale chyba w weekend będę leczyć chorobę w domu...

  11. Uwielbiam połączenie swetra ze spódniczką ♥ W ogóle śliczne są napisy "followers" itp. :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/03/must-have-with-persunmall.html - Mogłabym prosić o choć jedno kliknięcie ? Byłabym bardzo wdzięczna. :)

  12. MrsVain says:

    ale masz świetne okulary! :)

  13. Niezwykle podobają mi się takie nieco luźniejsze sweterki :)

  14. Martuś says:

    Świetny sweter. Ciekawie spasował (kolorystycznie) do tła ^^

  15. Karis says:

    Zazdroszczę wiosny, u mnie śnieg :((
    świetnie wyglądasz !

  16. werii says:

    bardzo ładnie. :)

  17. pięknaa wiosna, ach! :)

  18. Kinga says:

    Ślicznie wyglądasz!
    Ja również doceniam tak piękną pogodę :)

  19. Świetnie wyglądasz, cudne okularki ;dd

  20. Bardzo ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam
    Styl Bycia

  21. Co do spotkania blogerek to we Wrocławiu na pewno jakieś były, bo chyba widziałam kiedyś jakieś zdjęcia :) Ja o spotkaniu blogerek z Warmii i Mazur dowiedziałam się z bloga jednej z dziewczyn, która przekierowała mnie na grupę na facebooku, na której dziewczyny dzielą się swoimi pasjami i ustalają wszystko odnośnie spotkań :) Poszukaj informacji odnośnie takich spotkań z Twojego województwa i na pewno coś znajdziesz :) Powodzenia! :*

  22. redhead87 says:

    jak ja uwielbiam takie porozciągane swetry! Ładnie się komponuje ze spódnicą, i kolor ma świetny, może bardziej jesienny niż wiosenny, ale to nie robi różnicy bo i tak bardzo mi się podoba :)

  23. Tinaaa says:

    Jak zwykle pięknie ;p

  24. World says:

    Pogoda jest świetna ♥ Śliczny outfit :)

  25. ślicznie wyglądasz! i fajne okularki :)

  26. perfect look, this is something I would totally wear :)

    xx

    Kelly

  27. Super zestaw, świetna spódnica :)

  28. Paulina A says:

    wyglądasz cudnie ;)

  29. Sabrina T says:

    Hey beauty you have a really nice blog,love your style,taste and pictures .Visit my blog,and if you like it, follow me on gfc I will do the same =) Have a nice day =)
    http://www.obsessionwithfashion.blogspot.com/

  30. Eveline says:

    ładna, prosta stylizacja;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

  31. Zawsze podziwiam Twoje świetnie wykonane zdjęcia. :D Przepiękny sweterek i fajnie wygląda w takim zestawieniu.

    Torebka <3
    ]

    www.cukrowana.blogspot.com

  32. Śliczna Stylizacja

  33. Kara says:

    podoba mi się, dziewczęco i na luzie zarazem, świetnie dobrane okularki:)

  34. Klara says:

    Jak ładnie wygladasz :)

  35. Bardzo udana stylizacja :) dziewczeco a z pazurem, czyli tak jak lubie!
    Pozdrawiam serdecznie :)

  36. Miniomki says:

    Sweter masz rewelacyjny !

  37. Masza says:

    Bardzo śliczna stylizacja :)

    http://masza-and-masza.blogspot.com

  38. piękny sweterek ♥

  39. Dorothy says:

    Nataszkowiec:
    Dziękuję ;)

  40. robaszekk says:

    Bardzo ładna, minimalistyczna stylizacja :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)