5 najlepszych thrillerów #2

Z racji tego,że zaczynamy długi weekend postanowiłam dodać drugą część moich ulubionych thrillerów.Akurat teraz będzie dużo wolnego czasu i może wybierzecie jakiś film z mojej listy.Dla przypomnienia tutaj pierwsze 5 thrillerów,które polecam.

6.Sęp(2012)- To pierwszy polski film w moim zestawieniu i jest to jednocześnie pierwszy polski film,który mi się spodobał od bardzo dawna.Jakoś wolę zagraniczne filmy.Groźni przestępcy nagle znikają bez śladu,śledztwo przejmuje nieprzekupny policjant(Michał Żebrowski),który odrywa "drugi świat" i "drugą twarz" wielu ważnych ludzi.




7.Projekt "Strach"-Główny bohater postanawia odnaleźć swojego ojca,który zniknął wiele lat temu na filipińskiej wyspie.Razem z nim w podróż wybierają się jego przyjaciele i dziewczyna.Okazuje się,że jego ojciec brał udział w tajnym rządowym projekcie,którego celem było zbadanie granic ludzkiego strachu.Tak jak w jednym z poprzednich filmów zakończenie kompletnie mnie zaskoczyło!


8.Hannibal-Tutaj opiszę tylko bardzo króciutko,bo temu tematowi postanowiłam przeznaczyć osobny post.Najpierw natknęłam się na serię książek o Hannibalu,potem oglądałam filmy,które powstały na podstawie książek,a teraz jeszcze oglądam serial,który jest emitowany od tamtego roku.Hannibal to przestępca,który po zabiciu swoich ofiar je zjada.Taki mały przedsmak a więcej w osobnym poście,który pojawi się niedługo :)

:D

9.Dla niej wszystko(2010)-Żona głównego bohatera została oskarżona o popełnienie strasznego morderstwa.Gdy zapada ostatni wyrok,nie można się odwołać,mąż(Russell Crowe) uważa,że jedyną szansą na ocalenie żony jest jej ucieczka z więzienia.Wszystko planuje zadając się z niebezpiecznymi ludźmi,korzysta nawet z pomocy doświadczonego uciekiniera.Akcja trzyma w napięciu do samego końca.



10.Układ(2013)-Ambitna adwokat Claudia zostaje jednym z obrońców osoby oskarżonej o zamach terrorystyczny w centrum Londynu.Dowody są objęte ścisłą tajemnicą  i tylko Claudia może się z nimi zapoznać.Główny obrońca podejrzanego w przeddzień procesu umiera a jego miejsce zajmuje były kochanek Claudi Martin Rose.Razem odkrywają,że cały proces jest tylko częścią spisku,który został dokładnie zaplanowany by prawda nie wyszła na jaw,a im grozi poważne niebezpieczeństwo.



Udanego długiego weekendu ! :)

11 Responses so far.

  1. oglądałam projekt strach i polecam bo warto obejrzeć :)

  2. darmoszki says:

    Niestety nie znam żadnego z tych filmów ;) Chyba trzeba nadrobić filmowe zaległości :D

  3. Żadnego z tych filmów nie znam ;c

  4. nie znam tych tytułów niestety ;/

  5. Ola K. says:

    Dziękuje za polecenie. Ja nie oglądałam zadnego z nich ;c

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

  6. serial Hannibal też czasami oglądam :)

  7. Żadnego nie oglądałam ;-)
    Pozdrawiam!

  8. magdziak says:

    Żadnego z tych filmów nie oglądałam. A szkoda, bo uwielbiam ten gatunek!

  9. Mr K. says:

    "Dla niej wszystko" - byłem nawet na tym w kinie! Bardzo wciągający film! ; )

  10. redhead87 says:

    żadnego z tych filmów nie widziałam... a to dziwne bo nigdy nie byłam do tyłu z kinem aj chyba się starzeję.... za to polecę Ci świetny film, który oglądałam wczoraj online, "the call" z halle berry, mrozi krew w żyłach, już dawno nie czułam takiego napięcia przez tak długi czas :)

  11. Dorothy says:

    Redhead87:
    Dzięki za polecenie filmu,faktycznie świetny!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)