5 najlepszych thrillerów

Zaczynamy nowy cykl, w którym będę co jakiś czas polecała obejrzane filmy.Głównie to będą thrillery i horrory bo to ich oglądam najwięcej.Ten post postanowiłam podzielić na 2 części ze względu na to,że nie mam teraz wystarczająco czasu by opisać ich więcej.Także zaczynamy,następna piątka pojawi się niedługo.Kolejność jest zupełnie przypadkowa,wszystkie filmy podobały mi się tak samo.

1.Bóg zemsty (2011) -Żona głównego bohatera zostaje brutalnie napadnięta.Po tym zdarzeniu do Willa zgłasza się tajna organizacja zajmująca się wymierzaniem sprawiedliwości.Równo z przyjęciem ich propozycji Will obiecuje się potem odwdzięczyć,jednak sam nie wie jaką cenę będzie musiał za to zapłacić.



2.Uprowadzona (1 i 2) -Córka głównego bohatera (Bryana) zostaje porwana przez gang handlujący kobietami,jednak porywacze nie wiedzą,że jej ojcem jest były agent służb specjalnych,który zrobi WSZYSTKO by ją odzyskać.



3.Uniewinniony (2014)-Młody prokurator okręgowy będący u progu swojej kariery potrąca i zabija człowieka.Nie chcąc zaprzepaścić swojej kariery i zostawić żony z małym dzieckiem ucieka z miejsca wypadku a o jego spowodowanie zostaje oskarżony niewinny człowiek.Od tego czasu wyrzuty sumienia powodują,że zaczyna on prowadzić własne śledztwo.



4.Plan ucieczki (2013)-Ray będący główną postacią zajmuje się testowaniem zabezpieczeń więzień.Zostaje tam osadzony jako więzień,po czym obserwuje i wyłapuje słabe punkty,aż w końcu zawsze udaje mu się uciec.Jednak pewnego razu zostaje osadzony w wyjątkowym więzieniu,nie ma kontaktu ze swoim zleceniodawcą i okazuje się,że wcale nie jest tam by testować zabezpieczenia.To będzie jego wyjątkowe i najtrudniejsze zadanie.


5.Labirynt zbrodni (2013)-Policjant i asystentka prokuratora okręgowego(Shelby) prowadzą śledztwo w sprawie seryjnego mordercy,który wyjątkowo dręczy ofiary przed zabiciem,wszyscy nazywają tą drogę labiryntem,gdyż jest wyjątkowo zaplanowana.Nagle głównym podejrzanym jest ojciec Shelby,która robi wszystko by dowieść,że jej ojciec jest niewinny.Ten film miał najbardziej niespodziewane zakończenie jakie kiedykolwiek oglądałam,dlatego warto go obejrzeć.


Oglądaliście któryś z tych filmów?Jeżeli nie to serdecznie polecam! :)

14 Responses so far.

  1. Mr K. says:

    Bóg zemsty to naprawdę fajny film ; )

  2. Uprowadzona i plan ucieczki widziałam- świetne!
    Pozdrawiam ;-)

  3. Uwielbiam, ubóstwiam i jestem zakochana w filmie "Plan ucieczki". Wspaniały!

  4. Venus says:

    Znam tylko 2 film - Uprowadzona :) jest super i dalej mocno do myślenia.
    Resztę muszę zobaczyć skoro chwalisz :P

  5. Nie kojarzę żadnego! MUSZĘ TO ZMIENIĆ!

  6. Nie widziałam tych filmów ;)

  7. Boga Zemsty z chęcią obejrzę :)

  8. oglądałam tylko uprowadzoną :)
    wcześniej nie lubiłam thrillerów, teraz oglądam je bardzo często :)

  9. Carolyn says:

    żadnego nie oglądałam :)

  10. MrsVain says:

    uprowadzona i bóg zemsty - bardzo dobre filmy :)

  11. lu ciam says:

    ja bardzo lubię thrillery i horrory :) tych w/w filmów nie widziałam chętnie je zobaczę :)

  12. redhead87 says:

    Taken to mój ulubiony film sensacyjny, w ogóle kocham Liam'a Neesona i jaram się każdym filmem w którym gra bo wszystkie są genialne! Reszte CHYBA widziałam, ale jakiegos wielkiego wrażenia na mnie nie zrobiła:) a napisała CHYBA - bo doskonale znam aktorów i te plakaty, gdzieś w głowie jakiś dzwon dzwoni i mówi - widziałaś to - ale trudno mi sobie przypomnieć dokładną fabułę ;)

  13. Dorothy says:

    Lu ciam:
    Oglądaj,bo warto :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)