Instagram

Kiedyś pisałam,że co jakiś czas będę dodawała zdjęcia z mojego insta. Oczywiście kompletnie o tym zapomniałam i dopiero dzisiaj sobie przypomniałam,dlatego postanowiłam to nadrobić i dodaję kilka zdjęć,które się tam ostatnio pojawiły.


Poza tym zapraszam Was do obserwowania mnie tam,mój nick to @dooroothyyyy




kino <3


selfie po półmetku :D


pyszne winko ;3

moja najpiękniejsza <3


Do następnego :)

PS.Moja skleroza jest ogromna!Już od dłuższego czasu mam nowy szablon a zapomniałam podziękować tutaj Marcie z http://marpleous.blogspot.com/ za jego zrobienie!Dziękuję Ci bardzo :)

12 Responses so far.

  1. Karis says:

    Super foteczki :)

  2. Kinga says:

    Bardzo fajnie spędzasz czas. Mmm truskaweczki :)
    Pozdrawiam!

  3. redhead87 says:

    winko i truskaweczki <3

  4. Michał says:

    No proszę,czy to na jednym zdjęciu nie jest Jessica Mercedes?

  5. agadiar says:

    Fajne zdjęcia z instagrama :)

  6. Ola K. says:

    Fajne zdjecia. Instagram kojarzy mi sie z złą jakością xd

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

  7. No trzeba powiedzieć, że instagram "odgrywa dużą rolę" w naszym życiu ;) Nie znam osoby która by go nie miała ;)
    www.omakuki.blogspot.com

  8. Venus says:

    uwielbiam takie mixy
    ale Ty ładnie na zdjęciach wychodzisz :)

  9. Asia says:

    Świetne zdjecia ;) Obserwuje na instagramie i zapraszam na mojego @asiawishdreamdo

  10. Dorothy says:

    Michał:
    Tak,to ona :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)