Marynarka w kolorze baby blue

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia,które wykonał mój kolega Bartek.Więcej jego prac możecie zobaczyć tutaj.

Jako że mamy już wiosnę,postanowiłam trochę ożywić moją garderobę i kupić kilka jasnych,kolorowych rzeczy.Głównie królują u mnie ciemne kolory,dlatego trochę koloru się przyda.Marynarka w kolorze baby blue wpadła mi w oko gdy tylko weszłam do sklepu i myślę,że teraz będzie tutaj częstym gościem.
















top-H&M
marynarka-Bershka
spódniczka-Stradivarius
buty-nn
torba-klik

Miłej soboty! :)

54 Responses so far.

  1. zdjęcia naprawdę fantastyczne :)

  2. NiikaBlog says:

    Ale cudowna stylizacjaa ♥♥Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

  3. Mała Mi. says:

    świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)

  4. Paulina A says:

    Wyglądasz cudownie ;)

  5. KaRla says:

    Świetnie wyglądasz! :)

  6. Pauli798 says:

    Cudowne zdjęcia. :o

  7. Zdjęcia są naprawdę ładne, ale na niektórych twoja powaga aż przeraża. Uśmiechu więcej.

  8. PTYSIA says:

    Uważam, że kolor baby blue jest hitem tej wiosny! :)

  9. Marynarka ma przepiękny kolor! Zdjęcia robią wrażenie ;-)
    Pozdrawiam!

  10. Anonimowy says:

    Pastele! Nie dość, że modne to tak cudownie wyglądają!
    zapraszam:
    www.magfashion.pl

  11. Świetna marynarka!

  12. Eveline says:

    cudowna marynarka;)
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

  13. Jakie piękne zdjęcia! A marynarka ma świetny kolor

  14. MrsVain says:

    piękny kolor marynarki! więcej uśmiechu na zdjęciach! :)

  15. IndieSan says:

    śliczne zdjęcia

  16. lu ciam says:

    ładna marynarka :) piękne zdjęcia :)

  17. miałam kiedyś marynarkę w podobnym kolorze :)
    apeluję o więcej uśmiechu na zdjęciach ;)

  18. Iwona M. says:

    baby blue - piękny kolor! :D

  19. Patti says:

    śliczne zdjęcia!;) Marynarka ma taki piękny kolor. No i uwielbiam buty!

    patti-xx.blogspot.com

  20. Ślicznie wyglądasz :)

  21. Tinaaa says:

    Rewelacyjnie ! :)

  22. Venus says:

    fajna sesja i śliczna stylizacja :)

  23. mam taką marynarkę ale rzadko ją noszę nie przepadam za marynarkami. Jednak ty ją świetnie zestawiłaś ;))

  24. redhead87 says:

    Buty masz świetne a marynarka mnie rozbroiła. Zwykle nie przepadam za takimi kolorkami na co dzień, ale to mnie przekonuje. Jedna uwaga: wiem, że co fotograf to inna obróbka i wizja modelki, ale przez retusz na niektórych zdjęciach nie wyglądasz jak Ty:P wolę Cię naturalnie jak z poprzednich postów:D

  25. Tak jak Ty mam w swojej szafie głównie ciemne rzeczy, bo właśnie takie najbardziej lubię. Ale jesteś kolejną osobą, która przekonuje mnie do innych kolorów. Super! :)

    http://messsinspirations.blogspot.com/2014/03/kobieta-w-worku-po-prostu.html

  26. Mogę ci ukraść fotografa? Zapraszam na najnowszy wpis.

  27. śliczna ta marynarka i zdjęcia:) Na nie których masz minę jakbyś chciała kogoś zabić;)
    Pozdrawiam;)

  28. Kinga says:

    Prześliczna marynarka, bardzo do Ciebie pasuję.
    Pozdrawiam!

  29. Karis says:

    Wspaniały zestaw :) ! Marynarka piękna i takie buty chodzą już za mną od dawna !!

  30. Kara says:

    Fantastyczny zestaw,
    sceneria zdjęć i same zdjęcia super
    pozdrawiam

  31. Klara says:

    Jestem pod ogromnym wrazeniem zdjec, sa cudne, a marynarka wyglada genialnie ! :)

  32. Anita says:

    przepiekna marynarka :) Cudne zdjecia!

  33. Mr K. says:

    Marynarka absolutnie rewelacyjna, ale urzekły mnie też buty ; )

  34. marynarka piękna,torebka i zdjęcia też :)

  35. Anita says:

    Do twarzy ci w takim pięknym pastelowym kolorze :)
    Zapraszam ♥

  36. Woow, zajebista sesja - świetnie wyglądasz ;DD

  37. Jessy says:

    przepiękne zdjęcia :) marynarka wpada w oko jak i cały strój :D

  38. Fajny zestaw.. mój gust :)

  39. świetne zdjęcia! :)
    marynarka prześwietna, ładnie się prezentuje z resztą ciuchów :3

  40. Dorothy says:

    Dzięki dziewczyny za tyle miłych słów.Co do uśmiechu to postaram się,jednak wolę się nie uśmiechać na zdjęciach :D

  41. Dorothy says:

    katrina555:
    Haha!Nie oddam go :D

  42. Cudowne zdjęcia!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

  43. Natalia B says:

    świetne zdjęcia, fajna marynarka :D
    może wspólna obserwacja? Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie że już obserwujesz to zrobię to samo :D

    http://photo-andyou.blogspot.com/

  44. magdziak says:

    Marynarka jest cudowna! Pozdrawiam ;)

  45. Michał says:

    Bardzo dobrze wykonane zdjęcia!

  46. sue says:

    szukam takiej marynarki od dawna!!!:) pieknie!

  47. Monika says:

    Przepiękny outfit a marynarka rewelacyjna :)
    Pozdrawiam i zapraszam cię do siebie nie konkurs ! Tylko dwa proste warunki do spełnienia a nagroda rewelacyjna ! ♥

  48. Angela Pe says:

    uwielbiam marynarki :)

  49. Kara says:

    całość pięknie się komponuje, buty śliczne
    pozdrawiam

  50. Cudowna stylziacja ;) i prześliczny żakiecić <3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)