Moja kolekcja okularów przeciwsłonecznych

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją małą kolekcje okularów przeciwsłonecznych.W ostatnim czasie trochę ich przybyło,część już widzieliście a część nie bo przyszły dopiero wczoraj.Okulary uwielbiam,ostatnio szczególnie spodobały mi się aviatorki,dlatego mam już 3 sztuki i raczej na tym się nie skończy,bo jest to zdecydowanie jest to mój ulubiony model okularów przeciwsłonecznych.




Tak jak pisałam wyżej,wszystkie już były pokazywane tutaj kilkukrotnie,więc teraz pokażę te,który dotarły do mnie wczoraj i są ze sklepu www.eokulary.com.pl.







Podobają Wam się aviatorki ? :)

29 Responses so far.

  1. śliczne są te co masz ubrane na sobie :)

  2. Hi-feszyn says:

    wspaniała kolekcja ♥

  3. wow ile okularów ;D ja nie mam ani jednych ;)

  4. redhead87 says:

    mnóstwo ich! ja też mam zboczenie na punkcie okularów przeciwsłonecznych, ale moje wszystkie musza być ciemne bo od choćby malutkiego promyka słońca w oko zapłakuje sie na maksa. Teraz poluję na takie wielkie kwadratowe, bo lenony już znalazłam, ale niestety na popołudnia, bo przepuszczają za dużo światła ;)

  5. Klauudia says:

    Wow Dorotka dużo ich masz ; * Pięknie ci w nich, i w ostatnim poście to okularki przecudne były ; )
    Obserwuję ♥ http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

  6. Ja w swojej kolekcji mam póki co tylko 5 par, ale w tym 4 pary aviatorków :D Również je uwielbiam :)

  7. IndieSan says:

    boskie są wszystkie ;)
    http://indiesan.blogspot.com/

  8. Kinga says:

    Spora ta Twoja kolekcja. :)
    Pozdrawiam!

  9. Oooo, sporawo ;-) Zacna kolekcja!
    Pozdrawiam!

  10. Ja mam czarne awiatorki z Solano - bardzo lekkie i wygodne.

  11. Catherine says:

    Wow dużo ich masz,ja mam tylko 3 pary ;o
    Fajne są te 6,marzą mi się takie!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

  12. lu ciam says:

    a ja mam tylko 1 okulary :P :) fajna kolekcja :)

  13. Bardzo pięknie Pani w naszych okularach :)
    Aviatory są the best! :)

  14. bardzo fajna kolekcja:)

  15. WOW! zazdroszcze kolekcji kochana
    ♥ ♥ ♥
    całusy z Gdyni:*
    Ola

  16. nono niezła kolekcja :)
    http://jusssstine.blogspot.com/

  17. Karis says:

    Nie mała kolekcja ;) Wszystkie świetne ;)

  18. Martuś says:

    Łaał, piękna kolekcja :) Kwiatowe chyba najładniejsze ;)

  19. Venus says:

    świetna kolekcja okularów.
    Też uwielbiam aviatorki, :p

  20. Patti says:

    strasznie chciałabym mieć aviatorki ale nie pasują mi do kształtu twarzy;

    obserwuję;)

  21. Renessmen says:

    Spora ta kolekcja;)
    Muszę przyznać, że ja mam tylko trzy pary. I tylko jedne z nich pasują mi idealnie i do twarzy i do całej reszty..

  22. Naprawdę bardzo fajne okularki. Sama chciałbym mieć jakieś w swojej kolekcji, ale niestety gdy ściągnę te zwykłe okulary jestem ślepa jak kret ;-; A na takie 'dobre' jak na razie mnie nie stać.

  23. niezła kolekcja ;-) ja muszę swoją powiększyć:D

  24. Matylda says:

    Ładne :) Ja mam tylko jedne okulary przeciwsłoneczne...

  25. Zazdroszczę kolekcji ;)

  26. Dorothy says:

    Magdalena Darmochwał:
    :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)