Ogród japoński we Wrocławiu

Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć,jeszcze z Lanego Poniedziałku,kiedy to korzystając z wolnego i ładnej pogody wybrałam się do Wrocławia.Ogród japoński już od dłuższego czasu chciałam odwiedzić,więc cieszę się,że był otwarty.Wszystko zaczyna dopiero zakwitać,ale i tak bardzo mi się tam spodobało.Wracając już z ogrodu przechodziłam koło Parku Szczytnickiego,a tam spotkałam w krzakach dzika  :D Wywołał on straszny popłoch i wszyscy zaczęli uciekać haha ;) Ciekawe skąd on się tam wziął...















34 Responses so far.

  1. Karis says:

    Pięknie tam musi być ;)

  2. super wyglądasz :)
    chętnie wybrałabym się na spacer do takiego ogrodu :))

  3. Śliczne zdjęcia :) Super wyglądasz!

  4. Mała Mi. says:

    uwielbiam ten ogród, pięknie tam jest! :))

  5. Musze ten ogród kiedyś odwiedzić ;D

  6. Mr K. says:

    Świetne okulary! ; )

  7. Czytruska says:

    O JEZU! Wyglądasz zniewalająco ♥
    Buziaki ;*

    czytruska.blogspot.com

  8. Ja też lubię zaglądać w te miejsce :)

  9. Klara says:

    Ale ladnie tam jest :) Cudnie wyglądasz.
    No to mialas ciekawą przygodę z dzikiem. ;)

  10. Piękne miejsce! We wrześniu miałam tam sesję :)

  11. redhead87 says:

    jak zwykle piękna:) zrób sobie jakąś sesję taką typową kwiatową, z wianuszkiem wśród kolorowych barw, zajebiście bys się w takim klimacie prezentowała :) i szkoda że więcej zdjęć ogrodu nie ma, chętnie bym zoczyła co tam są za cuda bo nigdy nie byłam :)

  12. MrsVain says:

    Bardzo ładne miejsce! Jak będę we Wrocławiu musze się tam wybrać :)

  13. werii says:

    bardzo ładnie wyglądasz. ;)

  14. Śliczne zdjęcia! Wyglądasz cudnieee!
    Pozdrawiam ;-)

  15. prześliczne zdjęcia! ♥
    kolorystyka cudowna! :3

  16. świetna stylizacja ;))

  17. Sara says:

    SLicznie :)
    Ale mnie nauczyli zakładać, juz czytałam u Ciebie ten post. Mi potwierdzili to, ze nie trzeba codziennie zmieniać... Ale jeśli masz korygujace to chyba co innego niż kolorowe... No nie wiem... Co zrobić, bo to troszkę inaczej... Zapytam jeszcze raz, ale mam potwierdzone to, ze nie trzeba i są dobre:D
    Dziękuję...
    Pozdrawiam :)

  18. Anita says:

    Slicznie wygladasz ! :)

  19. Allex says:

    chciałabym się tam wybrać! ładne zdjecia: )

  20. nie byłam nigdy :( buu

    ps. a u mnie? OLDSCHOOLa bluza na blogu :)

  21. Jessy says:

    zdjęcia i strój śliczne :) musi być przepięknie w tym ogrodzie ;*

    blog - klik♥

  22. whata a cool jacket dear!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

  23. Ślicznie wyglądasz <3! Piękne zdjęcia;))

  24. Venus says:

    śliczne zdjęcia :) ten ogród jest cudowny jak wszystko rozkwita :)

  25. Michał says:

    ciekawy zestaw :)

  26. Roksi.♡ says:

    Byłam tam kilka lat temu :) Urocze miejsce!
    Blog♡

  27. Asia says:

    Bylam tam:) Cudnie tam jest ;)

  28. sue says:

    slicznie, piękne zdjęcia1:):*

  29. Dorothy says:

    Sue:
    Dziękuję! :*

  30. Pięknie wyglądasz, śliczna kurteczka. : )

    http://make-my-life-colorful.blogspot.com/

  31. śliczne zdjęcia :)
    cudowna kolorystyka zdjęć! <3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)