Spotkanie z Jessicą Mercedes Kirschner

Dzisiaj w końcu znalazłam czas,żeby odpisać Wam moją ostatnią niedziele.Koleżanki zaproponowały mi żebym pojechała z nimi do Wrocławia na dni otwarte wydziału prawa,też zastanawiałam się kiedyś nad tym kierunkiem,więc pojechałam z ciekawości.Wcześniej dostałam informacje,że w weekend Jessica Mercedes Kirschner ma być w galerii na IV edycji Modnej Szafy,więc świetnie się złożyło,bo zaliczyłyśmy dwie rzeczy w jeden dzień.

Na początku oglądałyśmy pokazy nowych kolekcji różnych marek,a potem Jessica chodziła po galerii,wybierała najlepsze stylizacje,fotografowała je i potem omawiała na na scenie,umieszczając zdjęcie na telebimie.Gdy poprosiłyśmy ją o zdjęcie zgodziła,ale powiedziała że potem ona nam zrobi zdjęcie :D Niestety nie mogłyśmy czekać żeby zobaczyć co mówi o naszych stylizacjach,bo musiałyśmy wracać,ale mam nadzieję,że znajdę filmik,bo było to nagrywane:) W każdym razie mam tylko jedno zdjęcie jak Jessica robi mi zdjęcie i w dodatku wyostrzyło tylko ją :<
















Lubicie Jessicę?;)))

27 Responses so far.

  1. NiikaBlog says:

    Ale super! A Jessiki nie znałam xd ;/
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

  2. ania says:

    nie wiem dlaczego, ale wydajecie mi sie podobne, szczegolnie na tym ostatnim wspolnym zdjeciu ;))
    a jess lubie, sledze jej styl od dluzszego czasu :)

    Ania, http://taffydream.net/blog/

  3. Dorothy says:

    NiikaBlog:
    Serio?!Jessicę znają wszyscy,to najpopularniejsza blogerka!Gdzie ty się uchowałaś,że jej nie znałaś ! :D :)

  4. Świetnie musiało być rzeczywiście :)
    Nie znam jej, więc nie powiem czy lubię, ale jest cenioną bloggerką :)
    Pozdrawiam,
    SB

  5. Karis says:

    Lubię Jessicę ;d ! Fajnie że udało Ci się zrobić z nią zdjęcie, tez bym chciała ;D !

  6. lovely post!
    
Please check out our blog at http://www.beautyshareit.com
    
PS. you can also post your blog posts straight to our website to get featured!


    Remember wherever you see Beauty...SHARE IT! xx

  7. Fajne fotki!
    Takie spotkania zawsze są miłe

  8. redhead87 says:

    ja jestem na bakier z modą, więc nie bardzo kminię ten temat i zafascynowanie się Jessicą. Widzę że jej zdanie jest cenione w wielu sferach, ale nie rozumiem dlaczego, bo jest wiele innych kobiet, które mają ogromne doświadczenie, wieloletnie i przede wszystkim lepsze wyczucie stylu :P ale wiem, że ludzie ją kupują, i o to w tym wszystkim chodzi :)

  9. Ślicznie wyglądałaś, świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam ;-)

  10. MrsVain says:

    Bardzo fajnie! W sumie to trochę ci zazdroszczę :D

  11. Nie wiem dlaczego ale nie trawie jej. Możliwe, że przez media mam o niej takie zdanie. Ale tak czy tak takie spotkania wiele uczą.

  12. Klara says:

    Świetne zdjęcia, spotkanie musialo być bardzo interesujące :)

  13. fajnie ,że miałaś okazję poznać Jessikę!:)

    pozdrawiam
    http://glammadz.blogspot.com/

  14. Paulina A says:

    Świetne zdjęcia. Nie przepadam za nią :)

  15. Lolilalu says:

    Super ,fajna przygoda <3
    Ślicznie wyglądałaś także nie bez powodu Cię fotografowała :D

    Buzi:-*

    Patrycja i Daria

  16. lubię Jessicę ;) fajnie, że udało Ci się zrobić z nią zdjęcie ;) też bym chciała ;) pooozdrawiam! =)

  17. endrie e says:

    wow zazdroszcze !

    endrie

  18. Ola K. says:

    Śliczne zdjęcia. Ja jestem z Wrocławia :)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

  19. Roxana says:

    Uwielbiam ją <3 Zazdroszczę :) Pani Edyta jak zwykle pięknie ubrana :)

    www.devooted.blogspot.com

  20. fajnie, zazdroszczę spotkania!

  21. Dorothy says:

    samozapłon:
    Haha ;D Może Tobie też się kiedyś uda ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)