Stylizacja ze spódnicą maxi

Strój ze spódnicą maxi w wersji eleganckiej już Wam pokazywałam,dlatego teraz chciałam by stylizacja była idealna na co dzień.Długo zastanawiałam się z czym ją połączyć,aż ostatecznie zdecydowałam się na jeansową koszulę,do tego duża torba i gotowe.Jak Wam się podoba takie połączenie? :)
















bokserka-H&M
koszula-Terranova
okulary-www.firmoo.com
torba-allegro
spódnica-New Yorker
buty-nn

43 Responses so far.

  1. Agata says:

    jaaaak ładnie <3

  2. lu ciam says:

    podobają mi się takie spódnice :)

  3. Spódnica świetna, cały zestaw bardzo fajny :)

  4. Karou says:

    Bardzo fajne połączenie :)

  5. wyglądasz rewelacyjnie, nic dodać nic ująć :)

  6. Uwielbiam maxi sukienki!

  7. Śliczna ;* Ja dzisiaj na zakupach znalazłam tiulową, jest juz na mojej liście, jak tylko pojawią się XS ;)
    Pozdrawiam,
    SB

  8. ja jestem jak najbardziej na tak!

  9. bardzo ładnie :)
    ja nigdy nie miałam maxi spódnicy, Twój post przybliżył mnie do jej zakupu :D

  10. pieknie wyglądasz!

  11. Łał, ślicznie! Twoje buty najbardziej mnie urzekły!
    Pozdrawiam ;-)

  12. Podoba mi się spódnica !

  13. Jadzia says:

    śliczne zestawienie;)

  14. Looks chic and comfy :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

  15. Paulina A says:

    Uwielbiam takie spódnice, ale jestem dla nich trochę za niska ;P

  16. ślicznie ;) Też muszę wprowadzić stylizacje na bloga :D

  17. Roxana says:

    Wygląda świetnie :O genialny look ♥

    www.devooted.blogspot.com

  18. super wygladasz! ;) ja do moich krotkich nog nigdy nie zaloze takie spodnicy.;)

  19. agadiar says:

    Świetnie to wygląda <3

  20. przepięknie wyglądasz ♥

  21. Venus says:

    cudna spódnica :) i te okulary bomba :D

  22. eni k. says:

    Hi Dorothy !!!! I like very much this look based on this black and long skirt. For me is very adorable...'m a blogger from Italy and this is the first time I see your blog and is the first time that I write. What do you think to follow?
    Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

  23. przepieknie! <3

    ps.
    Bardzo proszę o pomoc. Jeżeli nie było by to dla Ciebie problemem to wystarczy, że wejdziesz w tą notkę: http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2014/04/sheinside.html i poklikasz w podane w niej linki. Staram się o współpracę. Z góry dziękuję. Jeżeli też chcesz, abym Ci w czymś pomogła to napisz w komentarzu. <3 Przepraszam za spam

  24. Świetnie wyglądasz;)! Genialne zdjęcia <3

  25. Asia says:

    Ślicznie wyglądasz :)

  26. Eveline says:

    prześlicznie wyglądasz;) bardzo mi się podoba
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

  27. Karis says:

    Świetnie to połączyłaś :)

  28. Mr K. says:

    Nie każdy wygląda w tym dobrzy, lecz Ty zdecydowanie na plus ; ) Dzięki za odwiedziny - pozdrawiam ; )

  29. redhead87 says:

    spódnica bardzo mi się podoba, uwielbiam takie długie i zwiewne kiece, a jeszcze jak czarna to ubóstwiam:)

  30. Świetnie wyglądasz, cudne zdjęcia :))

  31. Ania W says:

    Bardzo ładnie wyglądasz w tej maxi :-)

  32. Klara says:

    Super stylizacja :)
    Nie każdemu pasują takie dlugie spódnice, ale Ty wyglądasz w niej świetnie :)

  33. No pięknie to wszystko razem wyszło. Ja kocham okulary i strasznie podobają mi się Twoje.
    www.omakuki.blogspot.com

  34. Kara says:

    pięknie <3
    buty są cudne
    pozdrawiam

  35. maaarline says:

    Wyglądasz pięknie! Wszystko idealnie pasuje :)

  36. katiuszek says:

    Bardzo lubię takie spódnice :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

  37. Roksi.♡ says:

    Spódnica nie za bardzo mi się podoba ;D
    Blog♡

  38. Wygląda to rewelacyjnie <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

  39. Dorothy says:

    Domischh:
    Dzięki;)

  40. podobają mi się maxi dress :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)