Kiki i Xena/prośba

Wam też tak szybko dni mijają?!Przecież dopiero co pisałam ostatniego posta,a minął prawie tydzień.Ostatnio czas leci mi zdecydowanie za szybko!


Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć,które wykonałam.Najbardziej lubię fotografować moje kochane zwierzaczki.Niestety piesek nie jest najlepszym modelem,bo nawet minuty nie potrafi usiedzieć spokojnie,ale za to kot jest idealnym modelem.Mam jego chyba z kilka tysięcy zdjęć,więc postanowiłam wybrać kilka,które ostatnio zrobiłam i coś tutaj pokazać:) Przy okazji mam do Was prośbę-moi znajomi biorą udział w konkursie fotograficznym i bardzo bym chciała im pomóc w zbieraniu "lajków" dlatego bardzo Was proszę,żebyście polubili to zdjęcie KLIK.Dla Was to tylko chwilka,a im może bardzo pomóc:) 









Wam życzę miłego weekendu,a ja uciekam się kurować,bo standardowo jak zrobiło się się ciepło to ja się rozchorowałam...:)

Categories: ,

14 Responses so far.

  1. Oczy tego pieską są bardzo interesujące. Sama bym takie chciała. No a kotek wspaniały.c;

  2. Kliknęłam i życzę im powodzenia, zdjęcie naprawdę dobre, śliczny kotek i piesek :)
    Pozdrawiam

  3. Dorothy says:

    Sara Dunaj:
    Dziękuję bardzo w imieniu Kasi i Bartka :)

  4. ania says:

    ale miłość :))

  5. Andzia ;D says:

    ale urocze te fotki ;D

  6. Ale słodziaki :) Chętnie bym pomogła, ale nie mam konta na facebooku :(

  7. kot jest bardzo fotogeniczny ;)
    moje świnki morskie nie chcą pozostać w miejscu ;)

  8. vv. says:

    Sliczne, pozdrowienia z Francji :)

  9. Ostatnie zdjęcie jest najlepsze :D
    Kliknęłam :>

  10. Paulina A says:

    Jakie słodziaki ;)

  11. Piękne zwierzaki, świetne ujęcia ;-)
    Pozdrawiam!

  12. Cudowne są te zdjęcia <3
    Zagłosowałam na to zdjęcie ; )

    Obserwuję ; >
    lets-her-go.blogspot.com

  13. Michał says:

    ostatnie zdjęcie jest genialne!

  14. Dorothy says:

    Michał:
    Dzięki!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)