New in

Dzisiaj piszę do Was z małą zapowiedzią jutrzejszego postu.We wtorek gdy wróciłam ze szkoły po 8 godzinach czekała na mnie paczka od linkstyle oraz linkmoda(jest to ten sam sprzedawca,tyle że posiada dwa konta na allegro).Od razu poprawił mi się humor,bo po zobaczeniu sukienki już wiedziałam w co się ubiorę na najbliższą 18-nastkę. Byłam miło zaskoczona,bo w poniedziałek dostałam maila,że paczka zostanie wysłana a we wtorek już była u mnie.Błyskawiczna przesyłka,polecam!:)



To jest sukieneczka,którą zobaczycie jutro w stylizacji )




Do jutra!:)

15 Responses so far.

  1. Piękne! Już się nie mogę doczekać stylizacji ;-)
    Pozdrawiam!

  2. Anita says:

    Ale śliczne :)
    Zapraszam ♥

  3. Ciekawa jest ta druga tunika (?).

  4. super kupiłaś rzeczy :)

  5. świetne rzeczy:)

  6. Dorothy says:

    Vera Czachor:
    Tak,to jest tuniczka,niedługo pokażę ją dokładniej :)

  7. Dorothy says:

    MaGic Lov:
    Akurat te rzeczy dostałam w ramach współpracy :)

  8. świetne ciuszki :)

  9. Karolina says:

    Lubię takie rzeczy :)

  10. Catherine says:

    Fajna jest ta pierwsza sukienka!
    Czekam na więcej zdjęć.
    Zapraszam do mnie na nowy post, miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie ślad!:)
    modajestnaszpasja.blogspot.com

  11. Podoba mi się bluza na trzecim zdjęciu :)

  12. kinga ♡ says:

    Czekam na stylizacje z sukieneczką :)

  13. Mała Mi. says:

    uwielbiam pepitkę :))

  14. Boskie!!!

    http://sk-artist.blogspot.com/

  15. Dorothy says:

    Sylwia Kalinowska:
    dzięki ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)