Pomysł na proste DIY

Od dawna planowałam zrobić jakieś DIY,jednak zawsze kończyło się tylko na chęciach.Jednak gdy dziadek przyniósł mi pudełeczko,które widzicie na dole(mój dziadek przynosi mi często jakieś różne rzeczy;D) w końcu mając materiały postanowiłam coś prościutkiego zrobić.Z racji tego,że wiecznie na biurku mam bałagan postanowiłam zrobić sobie pudełeczko na długopisy itp.

POTRZEBNE MATERIAŁY:
-przeźroczyste pudełko
-biała farba



Tak wyglądało z jedną warstwą farby:


Efekt:



Jak widzicie jest to bardzo proste w wykonaniu,wystarczy pomalować tylko białą farbą.Ja pomalowałam dwa pudełeczka i z drugim mam jeszcze zamiar coś bardziej ambitnego zrobić.Na pewno pokaże efekty :)

18 Responses so far.

  1. proste i fajne;)

  2. Hi-feszyn says:

    a to pudełeczko to po czym?
    świetne DIY ♥

  3. ciekawy pomysl;d

  4. Paulina A says:

    Wyszło ślicznie :D

  5. Fajnie się prezentuje :)

  6. No nie uwierzę! Wygląda to genialnie, a wystarczyło tylko maznąć farbą.

  7. Świetny pomysł, pudełko wyszło Ci fantastycznie!
    Pozdrawiam ;-)

  8. Rewelacyjny pomysł :)

  9. lubię DIY! :)

    ps. a u mnie? IN BLACK na blogu :)

  10. Z białą farbą zamierzam poeksperymentować i ja :)

  11. Mr K. says:

    Aż z tego skorzystam, bo straszny mam burdel na biurku!

  12. świetne to ; )
    Proste, a jednak wyjątkowe
    obserwuję ; ))
    lets-her-go.blogspot.com

  13. Dorothy says:

    Hi-feszyn:
    Niestety nie wiem po czym bo dostałam je do dziadka ;)

  14. Fajny pomysł, ja tez często mam bałagan i ostatnio zrobiłam sobie coś podobnego ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)