Recenzja odżywki i szamponu Fitomed

Wiele z Was zwróciło uwagę na mój kolor włosów i pisało,że jest świetny.Pytaliście też się czy jest on naturalny,niestety nie jest,ale swój naturalny mam o kilka odcieni ciemniejszy.Ostatnio szczególnie podoba mi się mój aktualny kolor a zasługę w tym mają szampon i odżywka do włosów koloryzowanych ze strony www.fitomed.pl.



Zalety:
-zazwyczaj po kilku myciach kolor mi się powoli wypłukiwał,odkąd używam szamponu marki Fitomed zauważyłam,że kolor wypłukuje się znacznie wolniej
-włosy osłabione po farbowaniu zregenerowały się i obecnie ich stan jest o wiele lepszy
-szampon nadaje również złocisty odcień włosów
-włosy osłabione po koloryzacji wypadają zdecydowanie w mniejszych ilościach
-ułatwia rozczesywanie
-przyśpiesza porost włosów-tak jak kiedyś pisałam mi włosy rosną bardzo powoli,a w ostatnim czasie włosy urosły mi bardzo szybko,więc to zdecydowanie moja ulubiona zaleta tych kosmetyków

Minusy:
Ja nie znalazłam żadnego "poważnego" minusa,jedynie zapach,który jest ziołowy może niektórym przeszkadzać.Ja akurat lubię ten zapach i mi on w ogóle nie przeszkadzał,dlatego nie wiedziałam czy zaliczyć to do minusów czy plusów :)




Używaliście już może kosmetyków Fitomed? :)

20 Responses so far.

  1. MrsVain says:

    Wypłukiwanie się koloru to chyba najgorsze przy farbowaniu, dodatkowo moje włosy są jakieś "inne" i ten proces następuje bardzo szybko (nawet przy trwałych farbach -.- ), trzeba coś na to zaradzić :D

  2. Venus says:

    ciekawe produkty pierwszy raz o nich słyszę :) - świetna recenzja

  3. Klauudia says:

    O nie słyszałam o nim jeszcze, ale chętnie bym spróbowała, i widzę że na blogu pełne koloru wdzięku zmiany kochana : ) ♥

  4. Klara says:

    ciekawe produkty, fajnie że dzialają :)
    Szkoda, że nie mam jasnych wlosów chętnie bym je wypróbowala.

  5. Nie znam tych kosmetyków, ale zaciekawiłaś mnie

  6. Dorothy says:

    Klara:
    Do ciemnych włosów też są :) Tutaj nawet już masz link: http://www.fitomed.pl/szampon-do-wlosow-koloryzowanych-odcienie-ciemne-herbata-i-henna/cms_t/?idt=1&idk=1

  7. nie słyszalam o nim, ale zdecydowanie bym chciała wypróbowac.

  8. Izkaa says:

    Nie będzie mi ona potrzebna, ponieważ nie farbuję włosów :)

  9. Ciekawy blog ;-)
    Dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

  10. Mam duże zaufanie do Fitomedu :)

  11. byCarol says:

    Niestety nie miałam okazji używać kosmetyków z Fitomedu.
    Nie farbuję włosów więc to produkty nie dla mnie.
    Pozdrawiam :).

  12. Fajne, zaciekawiły mnie ;-)
    Pozdrawiam!

  13. Paulina A says:

    Nie farbuję włosów, więc to produkty nie dla mnie, ale co raz bardziej przekonuje mnie ta firma ;)

  14. Jak w końcu będę mieć mój ukochany blond to może wypróbuje tych szamponików :)) Bo Twój kolor rzeczywiście jest śliczny :))

  15. miradamar says:

    http://www.miradamar.blogspot.com/
    obserwujemy? :)

  16. Claudia says:

    hmm zapowiada się ciekawe, może się skuszę :D

  17. ania says:

    ha, mowa o mnie! jestem jedną z wielbicielek twoich wlosow :)) ♥ i szczerze mowiac patrzac na odrosty na niektorych zdjeciach to dziwi mnie,ze farbujesz wlosy. masz piekny odcien i do tego sa przeciez blond! ze 2 tony ciemniejsze od farbowanych. ja bym za takie naturalne wszystko oddala :) a tu jestem jakas brązowa :]

    Ania, http://taffydream.net/blog/

  18. Olusky says:

    nigdy nie używałam tych produktów, ale ciakwie wyglądają :)

  19. Dorothy says:

    byCarol:
    Na tej stronie masz też inne produkty,nie tylko do włosów ;)

  20. Dorothy says:

    Ania:

    Ja jednak wolę siebie w tym kolorze który mam teraz niż w naturalnych.Poza tym bardzo ciężko byłoby mi wrócić do naturalnego,bo włosy rosną mi strasznie powoli;( Właśnie wybieram się od tygodnia już do fryzjera i nie mogę znaleźć czasu :D Może w przyszłym tygodniu skoczę,żeby pofarbować odrosty jak znajdę czas :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)