Stylizacja z air maxami

Czasami dobrze jest "chomikować" zdjęcia,bo teraz gdy jestem chora i nie mam możliwości ich zrobienia przynajmniej nie musi być tutaj zastój,bo mam co dodać.Te fotografie powstały z dobry miesiąc temu,ale w końcu się doczekały na swoją kolej.Mam nadzieję,że szybko wyzdrowieję bo mam multum pomysłów na stylizacje i chcę jak najszybciej je Wam pokazać.Jednak w następnym poście zrecenzuję świetną książkę,już dawno tak dobrej nie czytałam:) Z racji tego,że książek czytam mnóstwo staram się wybierać do recenzji tylko te najciekawsze,bo jakbym miała recenzować każdą książkę,którą przeczytałam to by takie posty pojawiały się z 2 razy w tygodniu,dlatego myślę,że lepiej raz na jakiś czas opisać lepszą.












baseballówka-Bershka
spodnie-Zara
buty-Nike Air Max
okulary-klik

39 Responses so far.

  1. Ładne zdjęcia ;)
    Ja też czytam bardzo dużo książek ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

  2. wolę cię w mniej sportowych lookach ;)

  3. Natalie says:

    Genialna stylizacja, buty się pięknie prezentują :)

  4. lu ciam says:

    bardzo fajna baseballówka :)

  5. Mr K. says:

    Buty rzeczywiście świetne!

  6. sasskia says:

    piekne kolory ;)

  7. uwielbiam air maxy ;-) świetnie wyglądasz:*

  8. Paulina A says:

    Świetna stylizacja. Wracaj do zdrowia ;)

  9. Ola K. says:

    Przepiękne zdjęcia. Zdrowiej!
    ja własnie dlatego "chomikuję" zdjęcia :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

  10. Genialne okulary i buty :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

  11. Mnie też ostatnio jakieś choróbsko wzięło. Zdjęcia bardzo ładne. Air maxy mają swój urok, ale dla mnie te buty mają inne zadanie niż chodzenie w nich na co dzień.

  12. Wracaj szybko do zdrowia, zdjęcia śliczne!

  13. piękne buty :) też musze sobie jakieś kupić :)

  14. poluję na airmaxy :)


    ps. a u mnie? LEOPARD DRESS na blogu :)

  15. Klara says:

    Jakie ladne zdjęcia, obyś jak najszybciej wyzdrowiala !
    Dużo zdrówka w takim razie Ci zyczę ;)

  16. air max klasyk <3

  17. Sparkle says:

    świetny zestaw :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

  18. Mi się nie podobają air maxy, lecz co jak co, stylizacja ładna ^^

    irony-faate.blogspot.com

  19. Fajny zestaw,sama się tak nie ubieram,ale na kimś uwielbiam :)
    książki to moja wielka miłość,czytam wszędzie i ciągle :))
    Czekam z niecierpliwością jaką książkę polecisz :))
    Pozdrawiam

  20. werii says:

    Świetna stylizacja. ^^

  21. Twoje airmaxy mają świetne kolory!
    Pozdrawiam ;-)

  22. World says:

    Śliczna stylizacja. air maxy i bejsbolówka boska ♥

  23. MrsVain says:

    Niby maj a ja też przeziębiona :/ Fajna stylówka :)

  24. Air maxy <3 boskie są! W takim razie ja z chęcią poczytam recenzje, bo właśnie jestem na etapie poszukiwań jakiejs interesującej książki i nic konkretnego nie mogę znleźć :/ Zdrówka życzę :)

  25. Kochana, wspaniałe połączenie, świetny styl na sportowo

    Ola

  26. Venus says:

    super stylizacja

    a Ty się kuruj, bo czekam na te Twoje pomysły :P

  27. magdziak says:

    Mi się już te Air maxy przejadły, bo każdy je ma ;/

  28. n4ti says:

    świetna notka i blog :)
    mogłabyś poklikać w linki w tym poście? -> http://n0-p3rspeciv3.blogspot.com/2014/05/new-design-sheinside-three.html z góry bardzo dziękuje i napisz mi jak moge się odwdzięczyć :)

  29. świetnie wyglądasz:)

  30. Angela Pe says:

    lubię czasami ubrać się w bluzę i adidasy :)

  31. Allex says:

    mi sie bardzo podobają air maxy :) ładny outfit :)
    www.allex096.blogspot.com ;)

  32. Asia says:

    Super stylizacja :) Podoba mi się ;)

  33. Świetnie wyglądasz;) Air maxy w genialnych kolorach, super;)

  34. Redhead says:

    bardzo amerykańska ta Twoja stylizacja, lubię to :)

  35. Dorothy says:

    Redhead:
    Dzięki :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)