Stylizacja z koszulą mgiełką

Dzisiejsza stylizacja utrzymana jest w bardzo stonowanych i ciemnych kolorach,bo pomimo tego,że czasem lubię się ubrać kolorowo zdecydowanie częściej królują u mnie takie kolory jak na dole.Buty kupiłam już jakiś czas temu i kompletnie o nich zapomniałam,dopiero ostatnio wyciągnęłam je z szafy i stwierdziłam,że do tego stroju będą super.Do tego rzecz z jaką się ostatnią nie rozstaje,czyli okulary przeciwsłoneczne z www.eokulary.com.pl :)












koszula-New Yorker
spodnie-New Yorker
narzutka-Orsay
okulary-klik
buty-www.czasnabuty.pl/

I na koniec zdjęcie z moją najukochańszą Xenką <3

30 Responses so far.

  1. werii says:

    bardzo ładna stylizacja. :)

  2. Catherine says:

    Świetne zdjęcia, jesteś bardzo chuda ♥
    U mnie też zdecydowanie królują ciemne zestawienia.
    A co do koszuli jest super!
    Zapraszam do mnie na post fotograficzny,podziel się swoją opinią!
    modajestnaszapasja.blogspot.com

  3. Izkaa says:

    Ładna koszula :) Świetna stylizacja, a pieski prze słodziutkie *-*

  4. Sumcia says:

    świetna figura :o bardzo ładne zdjęcia :)

    sumcia.blogspot.com

  5. Paulina A says:

    Wyglądasz ślicznie, a buty są genialne ;)

  6. Świetna koszula. Fajne to zdjęcie z pieskami :)

  7. Moje ulubione kolorki.c; świetna mgiełka.

  8. Super okulary :) Ja również ze swoimi ostatnio się nie rozstaję :)

  9. takie spodnie przydałyby się w mojej garderobie ;)

  10. Kinga says:

    Świetnie wyglądasz, bardzo ładna ta koszula, stylowa.
    Pozdrawiam serdecznie.

  11. Angela Pe says:

    fajne okulary, muszę takie upolować i koszula jak najbardziej w moim typie :)

  12. Venus says:

    Fajna stylizacja i te psiaki na ostatnim :)

    p.s. przecież nie zawsze trzeba być kolorowo ubranym :P

  13. Roksi.♡ says:

    Rewelacyjnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się ta koszula :)
    Blog♡

  14. Mr K. says:

    Naprawdę świetnie! ; )

  15. Pauli798 says:

    Bardzo ładna stylizacja. :)

  16. Kinga says:

    Uwielbiam mgiełki! :)

  17. MrsVain says:

    Koszula ma bardzo przyjemny kolor i fajny kołnierzyk :)

  18. Ania W says:

    Świetna stylizacja, a te dwa psiaki na końcu najlepsze ;-)

  19. redhead87 says:

    mam taką sam,a koszulę, tylko czerwoną:P co prawd au mnie na kołnierzu jest malutko ćwieków, a w zasadzie było bo już poodpadały.... ale doszyję sobie nowe :) ładna stylówka, i w takich kolorach jakie lubię, bo ubierać się jak papuga to chyba nigdy nie będę ;)

  20. Śliczne zdjęcia ! :)

    U mnie konkurs fotograficzny ! Zapraszam :) KLIK :)

  21. Uwielbiam mgiełki :)
    A ty wyglądasz pięknie!
    Zazdroszczę figury! <3

  22. tatarek says:

    Cudowna koszula! Ślicznie w niej wyglądasz ♥

  23. Wygladasz cudownie.. wow jakie nogi ♡
    A koszula cudo !

  24. Klara says:

    Uwielbiam takie zestawy, wygladasz niesamowicie ! :)

  25. PTYSIA says:

    Całkiem fajne buty! :D

  26. exality says:

    spodnie masz swietne :)

  27. Agata says:

    prześliczna koszula ;)

  28. Hej! :) Świetny blog! :) . Pozdrawiam .
    Klikniesz w linki pod ubraniam lub baner na bocznym pasku sheinside ? :) .
    post : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/05/spring-collage.html .
    Daj znać ! Ja się zrewanżuję obs. i wybiorę parę blogów i je polecę ! :D

  29. fajne kolorki tej mgiełki. ;))

    www.cukrowana.blogspot.com

  30. Dorothy says:

    Anna Szczepanska:
    Dzięki ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)