Stylizacja z sukienką w pepitkę

Tak jak wczoraj pisałam dzisiaj mam dla Was stylizację z sukienką.Postanowiłam w końcu pokazać coś bardziej eleganckiego,bo już dawno takiego zestawu nie było.Do tego dobrałam jedne z moich ulubionych okularów przeciwsłonecznych z  eokulary.com;)U mnie trwa rok 18-nastek,więc mam wyjątkowo dużo okazji do bardziej eleganckiego ubioru.U użytkownika linkmoda znajdziecie więcej sukieneczek i może akurat któraś przypadnie Wam do gustu.Mi od razu wpadła w oko ta sukieneczka i pomyślałam,że będzie idealna na zbliżającą się 18-nastkę:) 















sukienka-KLIK
torebka-prezent
buty-Deichmann
okulary-KLIK

Miłego wieczoru!:)

32 Responses so far.

  1. Śliczna sukienka. Jakie nogi *.*
    Obserwuję.
    ania-ann.blogspot.com

  2. Wyglądasz ślicznie. c; W okularach po prostu wystrzałowo. Zazdroszczę że pasuje ci ten model.

  3. lu ciam says:

    ta sukienka świetnie podkreśla figurę :) ślicznie wyglądasz :)

  4. Przepiękne zdjęcia, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

  5. Piękna jesteś ;)
    Ładne zdjęcia ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/ --> zapraszam, jeśli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj ;>

  6. Ola K. says:

    Przepiękne zdjęcia. Ja chcę iść na jakąś osiemnastkę xd
    Przepiękna sukienka!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

  7. Paulina A says:

    Wyglądasz cudnie, a okulary są genialne ;)

  8. Ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post :)

  9. Bardzo ładnie, podoba mi się :)
    Pozdrawiam i zapraszam na roztańczoną notkę :)

  10. Lubię pepitkę, sama mam kilka ubrań z tym motywem i jestem zachwycona :)

  11. Uwielbiam pepitkę! Ślicznie wyglądasz w tej sukience ;-)
    Pozdrawiam!

  12. Cudownie wyglądasz <3 Genialne zdjęcia;))

  13. Tinaaa says:

    Sukienka piękna :)

  14. Renessmen says:

    Figurę to ty masz naprawdę piękną:)
    A sukienka.. Cudo!:)

  15. Okulary przyciągają wzrok :)

  16. Genialnie w niej wyglądasz!

  17. Śliczna sukienka, genialnie pasuje do twojej sylwetki :)

  18. Asia says:

    Aviatorki bardzo się wyróżniają :)

  19. fajne buty i sukienka :)

  20. World says:

    Ale Ty masz piękną sylwetkę *.* Śliczna sukienka ♥

  21. MrsVain says:

    Ładna sukienka, bardzo elegancka :)

  22. Roksi.♡ says:

    Bardzo ładnie wyglądasz :) Sukienka jest świetna!
    Blog♡

  23. Genialna sukienka. Do twarzy Ci w niej :)

  24. pięknie podkreśla figurę :)

  25. Allex says:

    świetne okulary ;d a w sukience wygladasz cudownie ;)
    www.allex096.blogspot.com :)

  26. Mr K. says:

    Świetne okulary! ; )

  27. magdziak says:

    Bardzo fany look ;) U mnie sezon 18-stek był w zeszłym roku, aczkolwiek i w tym wpadło kilka dzięki młodszym znajomym ;)
    Pozdrawiam ;)

  28. Wyglądasz świetnie!
    Super sukienka,
    I buty <3 !! :)

  29. Dorothy says:

    Magdziak:
    Dziękuję i również pozdrawiam :)

  30. Redhead says:

    śliczna sukienka i na prawdę na każdą okazję bo i na randkę i na ślub do kogos:P świetna, a nogi jak zwykle do samej szyi :)

  31. Andzia ;D says:

    świetnie wyglądasz ;)
    a szpilki są cudowne ;)

  32. kto by pomyślał, że z takiego zywykłego miejsca, wyjdzie takamega klimatyczna sesja! :) Fantastycznie kochana! :) A ta sukienka jest wspaniała, pepitka to ponadczasowy klasyk, zawsze prezentuje się elegancko i kobieco :) Super !

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)