Stylizacja ze skórzanymi spodniami

Ostatnio w końcu dorwałam dużą,czarną torebkę.Poszukiwałam takiej pakownej torby od kilku miesięcy,ale w prawie każdej mi coś nie pasowało.Tą już uwielbiam i na pewno będzie się wielokrotnie pojawiała na blogu.Bluzeczka z linkstyle to również nowość i pokażę Wam ją jeszcze w innej stylizacji kiedyś,bo jest w takim kolorze,że można ją łatwo dobrać do różnych rzeczy i często stanowi moją 'bazę' w tworzeniu stójów.

















bluzka-linkstyle
spodnie-Pieces
okulary-Sinsay
buty-nn
torba-H&M

Miłego wieczoru ;)

35 Responses so far.

  1. Agata says:

    cudne spodnie i buty ;)

  2. Klara says:

    Wygladasz znakomicie, bardzo ladna stylizacja :)

  3. Jej obserwuję Twój blog już tak długo a jakoś ostatnio zaniedbałam jego odwiedzanie, obiecuję, że nadrobię ;) stylizacja bardzo fajna, sandałki wyglądają ciekawie :)

  4. Mała Mi. says:

    genialne spodnie! :)

  5. Karolina says:

    Bardzo mi się podoba ta stylizacja :)

  6. Paulina A says:

    Wyglądasz ślicznie, a torba idealna ;)

  7. Bardzo lubię szarości :) spodnie są bardzo ciekawe :)
    torebka też fajna :)
    Pozdrawiam

  8. Podoba mi się :) Ja właśnie zamówiłam sobie taki sweterek z dwoma zameczkami i na pewno dopasuje go do skórzanych spodni/legginsów :)
    Pozdrawiam

  9. Weronika says:

    Torba jest super też właśnie długo szukam idealnej czarnej torebki :)

  10. Aaaa bluzka, spodnie- wszystko mi się tu u Ciebie podoba! Genialne zdjęcia ;-)
    Pozdrawiam!

  11. Claudia says:

    mi się strasznie bluzka spodobała <3

  12. lu ciam says:

    zakochałam się w spodniach <3 świetne są :)

  13. Torba jest śliczna, z chęcią przygarnęłabym taką, ale w innym kolorze :)

  14. Tośka. says:

    Ale masz świetne nogi!

  15. wyglądasz fantastycznie !:* a jaka chudziutka!

  16. WSPANIALE KOCHANA

    pozdrawiam,
    Ola

  17. Venus says:

    super stylizacja dałabym tylko inne buty - ale każdy ma inny gust
    ależ ty masz długie nogi - zazdroszczę :P

  18. Jadzia says:

    Piękna całość:)

  19. Twoje buty są rewelacyjne! Pamiętam jak ja szukałam czarnej torby, śniła mi się po nocach, aż w końcu znalazłam odpowiednią hih:*

  20. Świetne te spodnie :)

  21. Bardzo fajna stylizacja;)

  22. Mr K. says:

    Te spodnie wyglądają mega ciekawie! ; )

  23. Kinga says:

    Ale śliczne masz bucki. Podobnych namiętnie poszukuje :)
    Pozdrawiam.;)

  24. Angela Pe says:

    mam w planach kupić sobie teraz takie buty ;) piękne :)

  25. Fajne spodnie a stylizacja super :) Baardzo mi sie podoba!:) zapraszam do nas na bloga i do wzajemnej obserwacji :) Jeśli zaobserwujesz, poinformuj mnie w komentarzu, a ja na pewno się odwdzięczę Pozdrawiam :*

    www.divoces.blogspot.com

  26. kinga ♡ says:

    Ciekawe połączenie :)

  27. Spodnie wyglądają ciekawie. Podobają mi się twoje sandałki. Szukam podobnych ^^

  28. Spodnie są bardzo ciekawe!

  29. świetnie wyglądasz!:)

  30. Ola K. says:

    Bardzo fajny zestaw. Ślicznie to na tobie wygląda. Buty są super!

  31. love your pants! so cool xx

  32. Dorothy says:

    Bernadette Czle:
    Thanks :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)