Stylizacja ze spódnicą i trampkami

Połączenie spódnicy,bluzy i trampek spodobało mi się już dawno temu,jednak dopiero teraz stworzyłam swoją wersję takiego stroju.Bardziej wolę takie połączenie niż ze szpilkami bo tak mogę iść np.do szkoły i będzie mi cały dzień wygodnie.Szpilki są super,ale nie na co dzień.Żeby nie było tak smutno i szaro dobrałam różowe conversy,które trochę ożywiają cały strój.














bluza-Tally Weijl
spódnica-Bershka
trampki-Converse

51 Responses so far.

  1. Ale fajnie, bardzo podoba mi się ten zestaw. Trampki świetnie tutaj pasują.

  2. Ada says:

    Bluza jest świetna! :) I bardzo mi się podoba miejsce, w którym zrobiłaś zdjęcia.

  3. To połączenie wygląda superrr :)
    Conversiaki najlepsze!

  4. żeby ubrać spódnice do trampek trzeba mieć wyczucie;) a ty zdecydowanie masz! wyglądasz ekstra!:)

  5. nie lubię różowego koloru, ale te trampki naprawdę super wyglądają :)

  6. Dorothy says:

    Nieidealna Perfekcjonistka:
    Ja właśnie też tak średnio przepadam za tym kolorem,ale te trampki mnie wyjątkowo urzekły i są chyba jedyną rzeczą w mojej szafie w tym kolorze )

  7. MrsVain says:

    Wow! fajne te różowe trampki! Fajnie wyglądasz, bo ze szpilkami to średnio by miało rację bytu :D

  8. Rozowe
    trampki to zdecydowanie cudowne ozywienie. Tez uwielbiam trampki, choc
    koturny na elegancko lubie miec przy sobie ;) pozdrawiam

  9. Kinga says:

    Świetnie to wygląda. Fajnie przełamałaś stylizacje różowymi trampkami.

  10. Bluzeczka bardzo mi się podoba <3

  11. Mała Mi. says:

    super kolor trampek! świetnie wyglądają ze spódniczka :)

  12. Ta spódniczka jest piękna!
    Do mnie jakoś wogole nie pasuje zestawienie mini z trampkami a szkoda bo bardzo mi się podoba :)

  13. Roksi.♡ says:

    Rewelacyjne połączenie :) Bardzo ładnie!
    Blog♡

  14. lu ciam says:

    bardzo fajnie ta stylizacja wygląda :) te trampki świetnie pasują do całości :)

  15. Ciekawa stylizacja ;) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

  16. conversy pasuja do wszystkiego :D podoba mi się :) bardzo fajny blog, z chęcią będę tu wpadać częściej, dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam również do siebie :)

  17. Paulina A says:

    Wyglądasz prześlicznie :)

  18. Ładnie wyglądasz :))

  19. Claudia says:

    super ci wyszło ^^

  20. Te trampki pasuję idealnie! :)

  21. Kasia :3 says:

    Świetnie to wygląda ! :D

    http://wekablogpf.blogspot.com/

  22. Asia says:

    Świetnie wyglądasz. Dobre połączenie :)

  23. Zakochałam się w tym outficie, kochana wyglądasz bosko!
    Pozdrawiam ;-)

  24. trampki bym Ci ukradła :)


    ps. a u mnie ? BATMAN na blogu :)

  25. Trampki idealne na każdą okazje i pasują niemal do wszystkiego c; I bardzo odważny kolor butów.

  26. Nippi says:

    Bardzo podobają mi się takie połączenie !

  27. Gdzie jest ten mostek :D ?

  28. Karis says:

    Wspaniała stylizacja ;) !

  29. Allex says:

    uwielbiam takie połaczenia ! świetnie ;)
    ____________________
    www.allex096.blogspot.com

  30. Prześlicznie wyglądasz :)

  31. Genialny set <3 Świetnie wyglądasz;))

  32. Anita says:

    Ślicznie wyglądasz co tu dużo mówić :*
    Zapraszam ♥

  33. Różowe trampki - fantastyczna rzecz!

  34. kipro says:

    Super połączenie :)

  35. Piękna stylizacja, piękne zdjęcia i piękny blog :)

  36. Tinaaa says:

    bardzo fajnie :)

  37. redhead87 says:

    fajnie to wygląda! jest tak zadziornie i młodzieżowo:P i jak zwykle nie mogę się napatrzeć na Twoje długie nogi :)

  38. jadwigaa says:

    całkiem fajne połączenie ;)

  39. Karolina says:

    świetny zestaw! piękna spódniczka! :)

  40. CUDO! Magiczne dziewczęce zdjęcia kochana

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

  41. świetny zestaw, obserwuję i zapraszam do mnie www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

  42. Angela Pe says:

    uwielbiam takie połączenia :)

  43. Kara says:

    ciekawa sylwetka
    podoba mi się

  44. Mr K. says:

    Świetna bluza no i moje ukochane trampki ; )

  45. Podoba mi się ta stylizacja ;)))

    http://sk-artist.blogspot.com/

  46. Cudowna stylizacja , pięknie połączyłaś trampki ze spódniczką , bardzo profesjonakne zdjęcia ;)

  47. Laura says:

    ale ślicznie wyglądasz, tak estetycznie i wesoło :) pozdrawiam!

  48. Tomek K says:

    Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

  49. Dorothy says:

    Tomek K:
    Nie bawię się w obs za obs :)

  50. Michał says:

    Każda stylizacja która tutaj pokazujesz jest dobra! Lubię twój styl :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)