Miętowa spódnica

Cześć! Szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć,że już w piątek jest zakończenie roku szkolnego.Ten rok zleciał mi strasznie szybko i teraz gdy siedzę w domu,bo już nie opłaca się chodzić uświadomiłam sobie,że przecież już mam prawie wakacje.Chyba to przez tą pogodę za oknem ich nie czuję,powinno już być ciepło,świecić słoneczko a nie być tak pochmurnie!No nic,mam nadzieję,że do piątku pogoda się poprawi.

Dzisiaj mam dla Was kilka fotografii,które wykonał mi kolega Bartek.Serdeczenie zapraszam na jego FANPAGE na facebooku.











Do następnego! :)

23 Responses so far.

  1. Śliczne :) Ja w asymetrycznej idę właśnie na zakończenie roku :)
    Pozdrawiam

  2. maddaa says:

    Świetna spódnica :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

  3. Tak, ten rok szkolne zleciał mi również szybko. Mam nadzieję, że kolejny też i będzie tak dobry bo pisze testy!
    Bardzo ładne zdjęcia.

  4. piękna spódniczka. Kolega robi bardzo fajne zdjęcia!!!

  5. Śliczne zdjęcia!

  6. Agata says:

    przecudna spódniczka <3

  7. agne says:

    świetne zdjęcia :)

  8. leonis says:

    Cudna stylizacja! Bardzo podobaja mi sie zdjecia;)

  9. Zachwycające zdjęcia! Śliczna spódnica, bardzo ładna całość ;-)
    Pozdrawiam!

  10. Paulina A says:

    Śliczna spódnica :)

  11. Kolor sukienki jest śliczny ;) Mi też zleciało bardzo szybko i sama myśl, że po wakacjach 4 klasa technikum mnie troche mnie przeraża ;o

  12. Zdjęcia są naprawdę fantastyczne!

  13. Bucka says:

    Osobiście nie lubię takiego kroju spódnic. Co do zdjęć to piąte i ostatnie zwaliło mnie z nóg :))


    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  14. piękna spódnica :)

  15. Kinga says:

    mi ten rok też zleciał bardzo szybko. :) piękna spódnica! *.*

  16. Claudia says:

    zdjęcia na prawdę zachwycają ;)

  17. Venus says:

    super look świetna spódnica
    zazdroszę luzu a ja zakuwam do obrony :/

  18. Redhead says:

    jak ja bym chciała żeby mięta mi pasowała ;) nie czuje jak rymuje ;)

  19. jadwigaa says:

    bardzo ładnie wyglądasz w tej spódniczce ja jednak myślę że ja bym w takiej wyglądała okropnie , nie wiem dlaczego ;<

  20. Dorothy says:

    Jadwigaa:
    Dziękuję!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)