Party


Cześć;) Dzisiaj wyjątkowo mam dla Was kilka innych zdjęć niż zazwyczaj.Chciałam Wam pokazać zdjęcia z 18-nastki na której byłam w piątek,w sumie zdjęcia mam już od kilku dni,ale jakoś nie mogłam znaleźć czasu by napisać post.To samo będzie w weekend,który mam calusieńki zaplanowany(wszystko opiszę po,bo będzie co pokazywać!:) dlatego zaraz zaplanuję stylizację,która pojawi się w piątek lub sobotę.

Dzisiaj trochę mniejsza ilość fotografii,bo większość selfie ze znajomymi zachowam dla siebie:)





Z SOLENIZANTKĄ:*






Categories: ,

14 Responses so far.

  1. wyglądałaś bardzo ładnie :)

  2. Widać, że fajnie się bawiliście :D Do mojej 18-nastki jeszcze... 9 miesięcy :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

  3. Wyglądałaś ślicznie;) też bym poszła na jakąś 18:)

  4. Do twarzy Ci w kolorach b&w :)

  5. ładne zdjęcia :)

  6. Bardzo ładne zdjęcia. Zaczynam wierzyć, że 18 stki to bardzo...uroczyste imprezy.

  7. bardzo podoba mi się Twój kolor włosów :)
    a nad podobną sukienką się zastanawiałam, gdy ostatnio wybierałam jakąś 'kreację' na imprezę, również 18 koleżanki :)

  8. Dorey ♥ says:

    musialas sie dobrze bawic ;)
    dorey-doorey.blogspot.com

  9. Kinga says:

    Bardzo ładnie wyglądałaś, przypomniałaś mi jak ja chodziłam na 18stki znajomych.
    Pozdrawiam.

  10. Świetna fotorelacja! Pięknie wyglądałaś ;-)
    Pozdrawiam!

  11. Allex says:

    i ta piękna sukienka ♥
    www.allex096.blogspot.com :)

  12. Pięknie wyglądałaś ! :)

  13. Renessmen says:

    Tą sukienkę masz naprawdę pięknie dobraną do Twojej figury:)

  14. lu ciam says:

    widzę, że impreza była super :) Pięknie wyglądałaś :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)