Stylizacja z bordową sukienką

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dokładniej moją stylizację z Wrocław Fashion Meeting,o którym pisałam tutaj.Ta bordowa sukieneczka szybko stała się moją ulubioną,bo można ją nosić i na co dzień i w bardziej eleganckiej wersji,co widzicie na dole.Do szkoły zamiast szpilek wybrałam balerinki,założyłam ramoneską,więc powstał casualowy look idealny na co dzień.Postaram się kiedyś pokazać ją w takiej wersji.













sukienka-New Look
szpilki-klik
torba-H&M
okulary-Sinsay

Miłego wieczoru:)

39 Responses so far.

  1. Śliczna stylizacja. Podoba mi się wszystko. Od butów po okulary :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

  2. Bardzo podoba mi się cała stylizacja :)

  3. Tośka. says:

    Mega okulary, sama takich poszukuję!

  4. Misiaaa says:

    bardzo fajne okulary i sukienka ! :)

  5. Neelisaa says:

    Urocza sukienka ;) pięknie w niej wyglądasz ;)

  6. Jaka ładna sukienka! Super kolor :)

  7. okulary są cudowne!


    ps. a u mnie? FASHIONOWE NOWOŚCI NA BLOGU :)

  8. ania says:

    swietny kolor :) bordo wlasnie daje wrazenie takiej elegancji, do tego szpilki i czarna torebka - super :)

  9. Wyglądasz w niej pięknie!

  10. Klara says:

    Jak ladnie wyglądasz :)
    Nie dziwie się,że ta sukienka jest Twoją ulubioną jest cudowna.

  11. ładne zdjęcia :) bordowy kolor uwielbiam!
    zapraszam na http://musachio.blogspot.com/

  12. Kinga.S says:

    Ślicznie wyglądasz chudzinko! ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    https:/crazystrawberryxd.blogspot.com/

  13. znakomicie wyglądasz w tym kolorze :)

  14. Wspaniała sukienka!! ;-) Wygladasz super.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

  15. Ewa says:

    świetna sukienka... bardzo podobają mi się ciuszki w kolorze bordo :)

    z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie :)

  16. sukienka śliczna w swojej prostocie buty są świetne ;))

  17. Ładnie :) jak zawsze

  18. Ależ masz śliczne zdjęcia! Kolor sukienki cudowny i piękne buciki ;-)
    Pozdrawiam!

  19. Śliczna stylizacja *o*

  20. Sukienka jest bardzo ładna. I jak piszesz, praktyczna no bo na wiele okazji c;

  21. śliczna sukieneczka!

  22. Venus says:

    ładnie wyglądasz , ale te buty cudowne :)

  23. Paulina A says:

    Cudowna sukienka. Ostatnio zakochałam się w tym kolorze ;)

  24. Świetnie wyglądają te zdjęcia!

  25. Wcale się nie dziwię, bo prześlicznie wyglądasz!
    http://fashionable.com.pl/

  26. Ania W says:

    We wszystkim wyglądasz ładnie :-) sukieneczka jest świetna :-)

  27. Świetnie, bardzo mi się podoba ten zestaw, poza tym masz śliczny kolor włosów ;)

  28. Kapitalnie wyglądasz;)) Podoba mi się <3

  29. ale piękne zdjęcia, zakochałam się w nich! <3
    ładny outfit :)

  30. agne says:

    bardzo ładnie wyglądasz ;-)

  31. Anita says:

    Prześliczna sukienka :)
    Zapraszam ♥

  32. Dorothy says:

    Anita:
    Dziękuję bardzo! :)

  33. guuuffy says:

    sukienka jest przepiękna!:D

  34. świetnie wyglądasz :) sukienka prosta ale fajna :)

  35. lubię ten kolor! :)

  36. Claudia says:

    super się wszystko komponuje :3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)