Stylizacja z marynarką i trampkami

Jak mogliście zauważyć uwielbiam łączenie rzeczy eleganckich ze sportowym obuwiem.Tutaj możecie zobaczyć mój poprzedni strój w takim stylu.Kocham tą marynarkę,a jej kolor to już w ogóle-zdecydowanie moja ulubiona;) Z balerinkami stój wygląda zwyczajnie,a z trampkami o wiele ciekawiej i przede wszystkim wygodniej!















top-H&M
marynarka-Bershka
spodnie-Zara
torba-H&M
okulary-Sinsay
buty-Vans

PS.Ten post jest zaplanowany a ja w tym momencie jestem na Wrocław Fashion Meeting,niedługo relacja z tego wydarzenia!:)

28 Responses so far.

  1. Podoba misie ta marynarka i ta torebka :D Uwielbiam ogromne, pojemne torebki :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

  2. Świetna marynarka, fajny zestaw

  3. Uwielbiam przełamywanie trendów i niebanalne połączenia, więc połączenie marynarki i trampek to strzał w dziesiątkę, wspaniale wyglądasz kochana :) dzięki za odwiedzinki, miłego dnia :)

  4. Pauli798 says:

    Pięknie wyglądasz. :)

  5. Neelisaa says:

    marynarka ma przepiękny kolor ;)

  6. Świetnie wyglądasz;))! Cudowny set:))

  7. Kolor marynarki jest uroczy. Bardzo podoba mi się to połączenie.c;

  8. Ślicznie to wygląda! Kocham takie połączenie eleganckiego ze sportowym :)

    ♥ Mój blog ♥

  9. Claudia says:

    świetny kolor marynarki! pięknie się wszystko komponuję ^^

  10. Marynarka jest cudowna!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

  11. Świetna stylizacja;) lubię takie połączenia;)

  12. magdziak says:

    Świetna luźna stylizacja. podoba mi się ;)
    P.S.
    Zapraszam do mnie na pierwsze na blogu rozdanie.
    Pozdrawiam!

  13. Venus says:

    prostota, ale ślicznie :)
    Czasem mniej znaczy więcej :)

  14. Bardzo mi się podoba marynarka :)

  15. takie sety sa najlepsze bo zawsze wiesz, że dobrze wyglądasz :) ściskam :*

  16. ania says:

    elegancko, delikatnie i lekko - tak lubie :))

    Ania, http://taffydream.net/blog

  17. Klara says:

    Bardzo ładne połączenie elegancji i sportowego stylu, super wyglądasz !

  18. ania says:

    A ja wiem czy nie to samo? fashion weeks sa bardzo slabe w kanadzie :p

  19. Angela Pe says:

    Bardzo spodobały mi się spodnie :)

  20. World says:

    Śliczna stylizacja, marynarka ♥

  21. Świetna marynarka! Uwielbiam ten kolor!

    zapraszam na nowy post:)

  22. Świetne połączenie :)

  23. kinga ♡ says:

    Fajnie to wygląda :)

  24. leonis says:

    Jeku świetna stylizacja :) Marynarka ma Mega cudny kolorek :)
    Bardzo mi się tu podoba :)
    obserwuję :)

  25. Cudowna stylizacja <3 Obserwuję


    aliii-alaa.blogspot.com zapraszam :P

  26. Dorothy says:

    Ala Michalska:
    Dziękuję ! ;)

  27. guuuffy says:

    wyglądasz bardzo ładnie:D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)