Stylizacja z żółtymi spodniami

No i mamy już wakacje!Ja się strasznie cieszę na te dwa miesiące odpoczynku,w dodatku moje prośby zostały wysłuchane i mamy piękną pogodę.Na ten weekend mam plany,więc jak dobrze pójdzie będę miała dla Was dużo zdjęć :)

Dzisiaj przygotowałam stylizację z jednym mocniejszym akcentem w postaci neonowych spodni.Zazwyczaj nie podobają mi się takie kolorowe spodnie,jednak ten kolor przypadł mi wyjątkowo do gustu i zakładam je bardzo często.Poza tym to kolor idealny na lato!:)















top-H&M
marynarka-Zara
torba-H&M
spodnie-Stradivarius
buty-klik
okulary-klik

Udanego weekndu! ;)

44 Responses so far.

  1. Bardzo ładnie wyglądasz. Śliczna torebka :)

  2. Twoje nogii! Jak zawsze :D Fajnie wygląda wszystko no i czekam na te zdjęcia :D

  3. guuuffy says:

    spodenki są świetne :D zdjęcie też :D

  4. W sumie te spodnie mają dosyć przyjemny kolor^^ Ładnie.

  5. agne says:

    świetne są te spodnie :) super wyglądasz! ;-)

  6. hooneyyy says:

    przepiękna stylizacja :)

  7. Nie mam nic żółtego w swojej szafie, ten kolor jakoś zawsze mnie odrzucał, ale ostatnio właśnie dzięki takim udanym stylizacjom, zaczynam się do niego przekonywać ;p

  8. Piękna stylizacja!:)

  9. Marcela says:

    świetne te spodnie!

  10. Kolorek wprost an lato, stylizacja bardzo dobra :)

  11. jadwigaa says:

    czarne z żółtym świetnie wygląda ;)

  12. Różowe kwiaty w torbie idealnie się komponują z cytrynowymi spodniami ;-)
    Pozdrawiam!

  13. Śliczne zdjecia.
    Dodaje do obserwowanych.;-)
    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

  14. Roksi.♡ says:

    Ja nie przepadam za takimi kolorami, ale stylizacja bardzo fajna :)
    Blog♡

  15. Te kwiaty wystające z torby dodają uroku fotografiom :)

  16. a moją uwagę przykuły te kwiatki ;D

  17. Alicja says:

    Piękne spodnie! :)

  18. sue says:

    sliczna jak zawsze:)

  19. sue says:

    slicznie jak zawsze:)

  20. spodnie idealnie pasują do całości ;D świetnie wyglądasz ;D

  21. Panna P. says:

    Piękny zestaw :)) pozazdrościć takiej figury ;)

  22. Klara says:

    Robisz wrażenie, cudne spodnie :)
    To super, że pogoda u Ciebie też dopisuje.

  23. Bucka says:

    It isn`t for me :)

  24. ale fajnie pomyślałaś z tymi kwiatkami :)

  25. wspaniałe połączenie ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

  26. kinga ♡ says:

    Fajnie to wygląda :)

  27. Neelisaa says:

    a u mnie brzydka pogoda ;( ślicznie wyglądasz :)

  28. Patti says:

    śliczna torebka! u mnie brzydka pogoda, pada cały czas;(

    patti-xx.blogspot.com

  29. Tośka. says:

    U mnie burze i deszcz..
    Świetna torba!

  30. Dorothy says:

    Dziewczyny u mnie też niestety pogoda jest kiepska :( Te zdjęcia były robione z dwa tygodnie temu,kiedy to jeszcze było słoneczko ;)

  31. świetna stylizacja :)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    http://radoscpisania.blogspot.com/

  32. świetna stylizacja :)

  33. PTYSIA says:

    Spodnie w kolorze - idealne na lato!

  34. Bardzo ładna stylizacja :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

  35. Angela Pe says:

    ładna , blondynkom ładnie w czarnym :)

  36. Redhead says:

    świetna ramoneska! :)

  37. Dorothy says:

    Redhead:
    Dziękuję! :)

  38. Zoya says:

    ślicznie wyglądasz! a te kwiaty w torebce dodają Ci uroku:**

  39. Anita says:

    Ślicznie :)
    Zapraszam ♥

  40. Bardzo fajne spodnie, rozjaśniają całą stylizacje ! Zapraszam do siebie :)

  41. Bardzo oładna stylizacja , piękne kwiaty :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)