Wrocław Fashion Meeting 2014

Gdy jakiś czas temu dostałam zaproszenie na Wrocław Fashion Meeting bardzo się ucieszyłam i nie mogłam doczekać się tego wydarzenia.W sobotę z samego rana wybrałam się więc do Wrocławia gdzie spędziłam cały dzień,wróciłam zmęczona ale bardzo zadowolona:) Można było również kupić tam ubrania,ja mierzyłam spódniczkę z którą widzicie mnie na jednym zdjęć,jednak to zdecydowanie nie mój kolor.Co do samych pokazów to najbardziej podobała mi się kolekcja "Szafy"(3 ostatnie zdjęcia pokazujące modelki).A teraz zapraszam Was do obejrzenia dużej ilościi zdjęć!:)


























W następnym poście pokażę Wam dokładniej moją stylizację z tego dnia :)

13 Responses so far.

  1. Uwielbiam takie wydarzenia modowe :) Zawsze można coś ciekawe kupić :)

  2. Super fotorelacja! :) ślicznie wyglądałaś; )

  3. Ola K. says:

    Chciałabym tam być. Nie wierzę, że to we Wrocławiu - tak blisko mnie.
    Śliczne zdjecia!! :)

  4. sliczną masz sukienkę ;)

  5. Karolina says:

    Super sprawa, też chętne bym tam zajrzała

  6. kurcze zazdroszczę, chętnie sama bym się wybrała na takie wydarzenie ;-)

  7. Domi$ says:

    Zazdroo *.* I piękne zdjęcia ! :D

  8. Dorothy says:

    oczynamode:
    Ja też!W dodatku wszystko było naszych polskich projektantów,którzy są w naszym kraju bardzo nie doceniani :(

  9. Dorothy says:

    Joy of the fashion:
    Dziękuję bardzo:) Prawdopodobnie dzisiaj pokażę ją dokładniej :)

  10. ale super !!!! ślicznie wyglądałaś!!

    http://sk-artist.blogspot.com

  11. Uwielbiam takie wydarzenia! Zawsze chciałam się na chociaż jednym znaleźć. :)

  12. Dorothy says:

    Sylwia Kalinowska:
    Dziękuję,w najnowszym poście możesz zobaczyć dokładniej moją stylizację :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)