Zakopane

Cześć!Tak jak wskazuje tytuł posta jestem aktualnie na wycieczce w Zakopanem.Stwierdziłam,że będę pisała podczas wycieczki,ponieważ blogowanie w podróży jest jeszcze ciekawsze,bo wszystko mogę Wam opisać "na świeżo".Szczerze mówiąc po dwóch intensywnych dniach jestem wykończona i nie mam siły chodzić,ale na szczeście jutrzejszy plan jest łagodniejszy od wczorajszego i dzisiejszego.Póki co mam dla Was klikanaście zdjęć z tych dwóch dni :)





Te zdjęcia powstały podczas wspinania się na Sarnią Skałę i mogę Wam się pochwalić,że zdobyłam swój pierwszy szczyt!Jestem z siebie dumna,bo przy mojej prawie zerowej aktywności sportowej był to dla mnie trudny wyczyn.Najważniejsze,że dałam radę! :D



W takim pięknym otoczeniu zdecydowanie bardziej wolę fotografować niż być fotografowaną.





Wieczorem mieliśmy zorganizowane ognisko,po całym dniu byłam strasznie zmęczona,ale na ognisku było tak super,że szybko zapomniałam o zmęczeniu :)



Tutaj już mamy zdjęcia z dzisiejszego dnia,to akurat zostało zrobione po wyjściu z Jaskini Mroźnej.








Ja osobiście wolę morze od gór,ale ciekawie było chociaż raz zobaczyć i wejść na szczyt.A u Was jak jest,wolicie morze czy góry ? :)

18 Responses so far.

  1. Ja wolę morze, ale zgadzam się z Tb w 100 % ciekawie zobaczyć i wejść na szczyt :)
    Wesołe fotki :)
    Pozdrawiam

  2. agne says:

    świetne fotki :)
    Wielka Krokiew <3

  3. Z pewnością wycieczka była udana!

  4. Dorothy says:

    Magdalena B:
    Jest udana,bo trwa do jutra :)

  5. Kocham góry, a na Zakopane mam ostatnio wielką ochotę ^^

  6. Bucka says:

    Bardzo fajnie, że możesz pisać na bieżąco :) Szkoda, że macie kiepską pogodę. Dobrze, że nie pada. Niektóre zdjęcia bardzo przypadły mi do gustu :D

    Pozdrawiam i baw się dobrze do końca :))

  7. Eveline says:

    zdjęcia robią wrażenie;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

  8. wolę morze, bo nie nadaję się do chodzenia po górach, ale ich widok jest dla mnie piękniejszy :)

  9. Venus says:

    ładne krajobrazy :) musiała być super :D brakuje tylko więcej słońca , które Ci tam życzę

  10. Angela Pe says:

    planuję się wybrać w to miejsce w najbliższym czasie :)

  11. Michał says:

    zakopane jest piekne. bylem tam kilka lat temu

  12. piękne zdjęcia przywiozłaś ze sobą:) zapraszam na mój fan page na fb:)

  13. Roksi.♡ says:

    Rewelacyjne widoki! Tylko pozazdrościć :)
    Blog♡

  14. Agata says:

    Uwielbiam Zakopane!
    Szkoda że byłam tam tylko raz :(

  15. Dorothy says:

    Agata:
    Szczerze mówiąc ja byłam tam pierwszy raz w życiu :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)