American Cars Mania 2014

Właśnie kończę pakowanie na wakacje,na które wyjeżdżam już dzisiaj w nocy.Chciałam się jeszcze odezwać przez wyjazdem,ale dowiedziałam się,że będę tam miała internet także nie powinno być problemu by tutaj do Was pisać.Jadę nad jezioro Balaton na Węgrzech,także spory kawałek drogi przede mną.Post pewnie dodam dopiero w niedzielę/poniedziałek,ale jak chcecie być na bieżąco to zapraszam na mój instagram(klik),mój nick to @dorotaa__ .

Dzisiaj mam dla Was relację z wydarzenia,które odbyło się niedawno w pobliskim mieście,a mianowicie American Cars Mania.Gdy kupywałam tą bluzeczkę miałam co prawda inny plan na jej połączenie z resztą stroju,ale pogoda pokrzyżowała mi plany i musiałam się ubrać cieplej.Na wakacjach postaram się ją sfotografować w bardziej wakacyjnej stylizacji.Jednak nie mogłam sobie odpuścić bo swoim wzorem idealnie wpasowała się w tematykę imprezy;)











Do napisania! :)

30 Responses so far.

  1. Ciekawe wydarzenie :D Podoba mi się Twoja bluzeczka :D mam podobną, ale mi w niej mega niewygodnie :D A co do Twojego Instagram, zaobserwowałam :D Follow4follow? :D
    @miskagrabowska

    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

  2. Wow, ale autka :D a Ty masz świetną koszulkę, wpasowałaś się w całe to wydarzenie :D Chudzina! :)

  3. fajna kurteczka ;)

  4. Stylizacja idealnie wpisuje się w amerykański klimat. Prawdziwa z Ciebie California girl!! :-)

  5. Karolina says:

    bluzeczka oczywiście śliczna, ale moje oko przyciągnęły głównie te samochody. gdzie odbywa się takie wydarzenie? będzie jeszcze w przyszłości? raaaanyyyy, tak Ci zazdroszczę, że mogłaś tam być! uwielbiam stare samochody *.*

  6. Dorothy says:

    Karolina:
    W Miliczu,województwo dolnośląskie:) Wydaje mi się,że tak,bo z tego co kojarzę to odbywa się ono co roku w Miliczu ;)

  7. Bucka says:

    Niektóre auta są świetne xD Sama z chęcią wzięłabym udział w takim wydarzeniu :D

  8. kammage says:

    o ja jak świetnie *.*
    zaobserwowałam na insta jako @kammage12 ;))

    kammage12.blogspot.com

  9. Marcela says:

    świetnie wyglądałaś ! impreza też exra!

  10. jadwigaa says:

    piękne auta , zawsze też wybieram się na takie imprezy jeśli są organizowane gdzieś w mojej okolicy :)

  11. Świetnie! Look idealny :)
    Pozdrawiam

  12. świetny strój idealnie się wpisuje w klimat ;D

  13. Marti:* says:

    WOW! Ależ chciałabym sobie pooglądać takie cudeńka z bliska! Pozdrawiam :-*

  14. bluzka idealnie komponuje się z tłem! :) A Ty jesteś mega urocza :)

  15. Ahhh ta podoga, zawsze potrafi pokrzyżować nam plany grrr :/ ale nie martw się kochana, teraz czekają Ci wakację, więc założysz ją pewnie jeszcze nie raz :) W takim razie czekamy na foty z wypadu :) pozdrowionka :)

  16. Ale przepiękne zdjęcia!:) Super wyglądasz;))

  17. PTYSIA says:

    Bez kurtki bardziej mi się podoba, świetnie to wygląda, naprawdę :D

  18. Zoya says:

    świetna bluzka!:*

  19. Przejechałabym się na taką imprezę :)

  20. Boskie zdjęcia, chciałabym być wtedy tam ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

  21. Roksi.♡ says:

    Rzeczywiście! Uwielbiam tego typu imprezy :)
    Blog♡

  22. Venus says:

    cudna koszulka :)
    i fajne autka
    miłych wakacji

  23. Świetnie! Koszula pasuje idealnie do całego wydarzenia ;-)
    Pozdrawiam!

  24. Udanego wyjazdu :)

  25. Paulina A says:

    Świetna koszula, idealna ;p Udanego wyjazdu ;)

  26. L Lawliet says:

    Śliczne zdjęcia, ładny look.

    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com

  27. Dorothy says:

    Paulina A:
    Dziękuję!! :)

  28. Dorothy says:

    L Lawliet:
    Bardzo dziękuję ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)