New in

Gdy byłam na wakacjach pisałam,że po powrocie postaram się zrobić post z nowościami.Postanowiłam jednak trochę go zredukować i nie pokazywać ciuchów,które w ostatnim czasie nabyłam bo większość mam już sfotografowaną w stylizacjach,które zobaczycie niedługo.Dlatego dzisiaj pokazuję zawartość paczek,które czekały na mnie po powrocie z wakacji.Brakuje tutaj jeszcze jednej paczuszki którą dostałam(z sukienką),ale ją też mam ją już sfotografowaną,więc zobaczycie ją w następnym poście ;)



Takich okularów szukalam strasznie długo,dlatego gdy zobaczyłam je na allegro u klik wiedzałam,że będą moje;) 

Te japonki to moje pierwsze pary,nie wiem czemu,bo na lato są idelane!Przy okazji zapraszam Was na nowy fanpage FASHIONBUTIQUE-KLIK :)




Kolejne pary aviatorów pochodzą ze sklepu EOKULARY.COM.PL-KLIK.


Przepiękna bransoletka pochodzi ze sklepu OTIEN-KLIK.Razem ze sklepem Otien przygotowaliśmy dla czytelników mojgo bloga kod rabatowy:"DLACIEBIE" uprawniający do zakupów -20% od dnia dzisiejszego - 29.07.14 do 29.08.14 :) Zapraszam do zakupów!




Wszystkie rzeczy zobaczycie niedługo w stylizacjach:) Miłego wieczoru!:)

20 Responses so far.

  1. Karolina says:

    Okulary pilotki są świetne *____* i jeszcze bardzo podoba mi się ta bransoletka *_*
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

  2. Te pierwsze okulary są wręcz idealne ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

  3. Bransoletka jest śliczna :) Taka delikatna i subtelna! :)

  4. Kinga says:

    Śliczna bransoletka, okularki też świetne.
    Pozdrawiam serdecznie.

  5. Podobają mi się okulary i bransoletka ;-)
    Pozdrawiam!

  6. Ewa says:

    świetne nowości :) neonowe japonki cudo :)

  7. Ewa. says:

    Śliczna bransoletka! *-*
    http://ordinary-reality.blogspot.com/

  8. Karolina says:

    jaaa, ta bransoletka to cudo *.*

  9. Widzę, że uwielbiasz aviatory :)

  10. AGA-KA says:

    fajne nowości! :) okulary najfajniejsze, uwielbiam je, choć sama mam niewiele :p

  11. podoba mi sie ta bransoletka! taka prosta a świetna ;)

  12. Japonki są bardzo oryginalne ;D

  13. Kinga says:

    Prześliczna bransoletka! :)

  14. kinga ♡ says:

    Te limonkowe japonki masz super! :)

  15. Roxi says:

    Bransoletka jest urocza :) Czekam na stylizacje!
    Blog♡

  16. Widzę że zakupy udane. c; Okulary są świetne!

  17. Emi lia says:

    bardzo miły blog :)
    mogłabym prosić o poklikanie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/shop-choiescom.html

  18. wręcz idealne rzeczy ♥
    piękna ta bransoletka, uwielbiam takie :)

  19. jakie fajne kolorowe japonki :)

  20. Dorothy says:

    Różowa Szminka:
    Dzięki ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)