Stylizacja z czarną spódnicą

Mam nadzieję,że u Was pogoda jest taka piękna jak u mnie,bo pod jednym z ostatnich postów dużo osób pisało,że zazdroszczą mi pogody,bo u nich jest kiepska.Prawda jest taka,że u mnie pogoda też taka była,a te zdjęcia były zrobione po prostu wcześniej kiedy jeszcze było ciepło.Gdy zaświeciło słoneczko zostawiłam laptopa i zaczęłam korzysztać z pogody.Dzisiaj byłam we Wrocławiu na zakupach(w najbliższym czasie pewnie pokażę co upolowałam),a jutro mam zamiar się cały dzień opalać! :)


A teraz zapraszam Was do obejrzenia stylizacji z moją ulubioną spódniczką ;)













koszula-klik
spódnica-Stradivarius
buty-internet(nie pamiętam nazwy strony z której je zamiawiałam ;< )
okulary-Sinsay

Miłego wieczoru ;)

42 Responses so far.

  1. Karolina says:

    a ja jestem zakochana w Twojej koszuli *.* i ślicznych nogach :))
    ja też, kiedy tylko wyszło słońce, spędzam dużo czasu na dworze. i efektem tego są czerwone ramiona, buzia i dekolt. aaale piecze! :(

  2. hooneyyy says:

    masz na prawdę cudowny styl ;)

  3. Angela Pe says:

    fantastyczna koszula :)

  4. Marcela says:

    jak dla mnie- BOMBA :-)

  5. Venus says:

    świetne połączenie z tą koszulą :)

  6. Pogoda u mnie dziś doskonała ! Śliczna ta spódniczka :P i koszula też niczego sobie :) http://gabigabrysia.blogspot.com/

  7. Ładny strój ;)
    podoba mi się twój blog ;)
    pozdrawiam :):*

  8. Uwielbiam takie spódniczki, genialnie ją połączyłaś z tą koszulą <3

  9. Ja też mam taką swoją ulubioną spódniczkę. :) Pokaż, pokaż co masz nowego, miłego opalania.

  10. testerka says:

    Koszula jest świetna! :)

  11. exality says:

    ja osobiście nie przepadam za takimi koszulami w kratkę, ale Tobie w niej do twarzy! :))
    http://exality.pl/

  12. śliczna stylizacja, rewelacyjna spódniczka !;)

    ally-alia.blogspot.com

  13. Roxana says:

    Świetna spódniczka ;)

    www.devooted.blogspot.com

  14. Świetny zestaw! Jestem zakochana w tych butach :) Wszystko świetnie ze sobą wygląda! :)

  15. Eveline says:

    śliczne butki:))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

  16. Paulina A says:

    Uwielbiam takie spódniczki ;)

  17. Patti says:

    śliczna spódniczka! podoba mi się zestawiona z koszulą;)

    patti-xx.blogspot.com

  18. Sia lala says:

    Świetna stylizacja! Spódnica i koszula podobają mi się bardzo :)

  19. Bardzo ładnie, a buty po prostu mega!

  20. Panna P. says:

    Piękna stylówka ♥

  21. kinga ♡ says:

    Pięknie wyglądasz, super dobrany look :)

  22. Pięknie wyglądasz :)

  23. uwielbiam takie spódniczki ;D bardzo dopracowany look ;)

  24. whiness says:

    Spódniczka świetna! Buty niezbyt mi się podobają - zastąpiłabym je zapewne jakimiś czarnymi koturnami, a może trampkami. Ale ogólnie - stylizacja na duży plus. A Ty jesteś taka filigranowa! :)

  25. kinga ♡ says:

    Dziękuję za komentarz :)

  26. Klara says:

    Świetne połączenie, właśnie niedawno zastanawiałam się co do takiej spodniczki pasuje, bo mam podobną. Wyglądasz znakomicie w tej koszuli i spódnicy :)

  27. Koszula jest fantastyczna!

  28. Cudownie wyglądasz;))! Piękne zdjecia;))

  29. Michał says:

    Fajna stylizacja.

  30. Iga says:

    U mnie pogoda piękna, gorąco! Śliczny zestaw :)

  31. śliczna spódnica, ale to koszulka mnie oszołomiła. Jest prześliczna.
    Zapraszam serdecznie do mnie, mam nadzieję ,że mój blog Ci się spodoba: www.kawalekomnie.blogspot.com
    + obserwuję :)

  32. śliczna figura + wyglądasz mega dziewczęco w tak rockowej i cięzkiej stylizacji :)
    zapraszam również do mnie <3
    http://paleheroine.blogspot.com/2014/07/wardrobe-sale-part1.html

  33. czarna spódnica nigdy z mody nie wyjdzie; D

  34. Mr K. says:

    Podoba mi się!

  35. guuuffy says:

    piękna jest ta spódnica:D

  36. Dorothy says:

    Guuuffy:
    Dziękuję!:)

  37. Roksi.♡ says:

    Mi buciki nie odpowiadają, a tak to bardzo ładnie! :)
    Blog♡

  38. Ładna ta spódnica, moja koleżanka ma taką samą :)

    O i jak wejdziesz na bloga, to proszę, przeczytaj najpierw post!
    loveanimalsi.blogspot.com

  39. Marta says:

    Bardzo fajnie wyglądasz :)

  40. sue says:

    slicznie wyglądasz, genialne buty!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)