Stylizacja z luźną sukienką

Dzisiaj szybciutki post,bo musze skończyć się pakować na wakacje,na które wyjeżdżam jutro ze znajomymi.Tym razem już w Polsce,wybieramy się do Skorzęcina,gdzie jeżdżę już od kilku lat. Z tego co wiem,w naszym domku nie będzie internetu,ale postaram się jakoś do Was odezwać(liczę na jakąś kawiarnie z wi-fi haha :),tradycyjnie zapraszam na mój instagram-klik,gdzie na bieżąco będę wrzucała zdjęcia,mój nick to @dorotaa__ :)

Teraz mam dla Was stylizację z sukienką ze sklepu "Szafa" .Już niedługo startuje sklep online,ale teraz możecie wysyłać wiadomości na fb z linkiem do interesującej Was rzeczy z pytaniem o cenę ;)











sukienka-klik
okulary-klik
buty-Nike Air Max

Udanego weekendu!:)

38 Responses so far.

  1. Świetne :D Masz piękna sylwetkę... Powiedz mi, kochana jakim aparatem zostały zrobione te zdjęcia? Sa genialne.. nie rozmazuja się, gdy skaczesz itd.. ;p
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

  2. Sukienka śliczna a w butach się zakochałam!
    Pozdrawiam ;-)

  3. podoba mi się;)!

    ps. a u mnie? GEOMETRYCZNIE JAK I ZARÓWNO KOBIECO;)

  4. Julia♥ says:

    Śliczna sukienka! :) sama może bym jej nie założyła ale na Tobie naprawdę bardzo mi się podoba!! :D

    http://jullandia.blogspot.com/

  5. Anita says:

    Moje ukochane maxy, ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

  6. Karolina says:

    Miłego wyjazdu :))
    Świetna sukienka *_*
    Obs. Od dawna
    przed-obieektywem.blogspot.com

  7. Dorey ♥ says:

    idealna figura! śliczny kolor sukienki ;)
    dorey-doorey.blogspot.com

  8. Marcela says:

    pięknie wyglądasz!:)

  9. Swietna sukieneczka :)
    http://sensiblees.blogspot.com/

  10. Neelisaa says:

    fajna sukienka, ale to buty podobają mi się najbardziej :)

  11. fajny luźny zestaw;)

  12. AGA-KA says:

    fajne zestawienie! przynajmniej te sportowe buty pasują do sukienki. :p
    życzę udanego wyjazdu! :*

  13. rewelacyjna sukienka;) miłego wyjazdu:)

  14. agne says:

    bardzo fajnie wyglądasz w tej sukience ;-)

  15. Fajnie wyglądają te sportowe buty z sukienką!

  16. Angela Pe says:

    uwielbiam takie sukienki latem :)

  17. Venus says:

    ciekawa sukienka bardzo oryginalna :)
    miłej zabawy na wyjeździe :)

  18. Wana says:

    Miłego wypoczynku , śliczne zdjęcia
    sukienka jest piękna ! <3

  19. świetnie wygląda ta sukienka ;D

  20. Sukienka jest ładna. c; ciekawe rękawki

  21. Roxi says:

    Sukieneczka jest świetna! Baw się dobrze :)
    Blog♡

  22. Śliczna stylizacja za równo sportowa , luźna jak i elegancka na nasze lato! http://gabigabrysia.blogspot.com/

  23. Paula says:

    świetnie wyglądasz! :) x

  24. Eveline says:

    ładnie i zapewne wygodnie;)
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

  25. exality says:

    swietne buty masz! :)

  26. Paulina A says:

    Śliczna sukienka :)

  27. Karolina says:

    ale świetna sukienka! fajnie Ci w takim stylu :)
    mam nadzieję, że znajdziesz wifi w jakiejś kawiarni :D udanego pobytu w Storzęcinie :*

  28. Aneta says:

    Bardzo fajny luźny zestaw :)
    Pozdrawiam!

  29. jadwigaa says:

    bardzo fajny i wygodny zestaw ;)

  30. Dorothy says:

    Miśka Grabowska:
    Zdjęcia robię lustrzanką Canonem 60D ;) A to że się nie rozmazują jest też zasługą tego,że wszystkie ustawienia ustawiam ręcznie ;)

  31. Dorothy says:

    Wioletta Druć:
    Ja też je uwielbiam,właśnie zamówiłam drugą parę maxów :D

  32. Domischh says:

    Świetne buty! ;)

  33. Niby taka prosta a prezentuje się świetnie ;) podoba mi się to, że można teraz łączyć sukienkę z obuwiem sportowym ;) Fajnie, że coraz więcej dziewczyn się na to decyduje. A Tobie połączenie wyszło rewelacyjnie ;)
    www.omakuki.blogspot.com

  34. do twarzy Ci w niebieskim

  35. Klara says:

    Jak fantastycznie wyglaasz !
    Ciekawa sukienka :)

  36. Dorothy says:

    Klara:
    Dziękuję bardzo!:)

  37. ślicznie!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)