Węgry-Balaton part 2

Hej;) Ja ciągle jeszcze jestem na wakacjach,teraz mam chwile,bo na dworze nad basenem jest tak gorąco,że momentami nie da się wytrzymać,dlatego przyszłam do domu się ochłodzić.Nie mam jednak co narzekać,tylko korzystać póki mam basen za domem,bo po powrocie do domu zostanie mi tylko rozkładany na podwórku.Wczoraj byliśmy kupić pamiątki,ale ja stwierdziłam,że kupię tylko upominiki dla rodziny.Osobiście nie lubię takich bibelotów ,więc weszliśmy jeszcze do galerii i nie obyło się bez małych zakupów.Po powrocie postaram się zrobić post z nowościami bo sporo się ich ostatnio nazbierało+wiem,że w domu czeka już na mnie kilka paczek.Dzisiaj mamy w planach wybrać się jeszcze do aquaparku,fajnie by było jakby się udało.Ja uciekam do basenu,a Was zostawiam ze zdjęciami :)



















Miłego weekendu;)

34 Responses so far.

  1. świetne zdjęcia i piękna opalenizna ;D

  2. Karolina says:

    Ale opalona *____*
    Miłego wypoczynku ;))
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

  3. Karolina says:

    ale Ty chuda jesteś, zazdroszczę! *.* i tych wakacji również :P widzę, że nieźle się opaliłaś tak w ogóle :D
    zazdroszczę Wam tego wf ;< u mnie ciagle siatka i siatka była, a że w siatkę nie mogę grać, to prawie w ogóle nie chodziłam na wf.

  4. Fajne spodenki masz, ja też byłam nad wodą, jestem mega opalona w końcu :) Baw się dobrze dalej,
    pozdrawiam

  5. Dorothy says:

    Karolina:
    Ja ogólnie nie ćwiczę na wf,ale raz próbowałam grać w baseball i masakra,już wolę siatkę od tego :D

  6. ostatnie zdjęcie jest śliczne ♥

  7. nawet nie wiesz jak Ja Ci teraz zazdroszczę tego basenu:)
    Widzę, że się trochę spiekłaś;) Góra stroju nie bardzo mi się podoba.

  8. Pięknie wyglądasz ♥

  9. Wana says:

    świetna figura , bardzo ładne zdjęcia
    piękna opalenizna

  10. Eveline says:

    świetne fotografie;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

  11. Boskie zdjęcia!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  12. Patyska says:

    Sliczne zdjecia! Widac jak sie opalilas ;D Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala na linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy.
    patyskaa.blogspot.be

  13. Prze piękne zdjęcia! :)

  14. Marcela says:

    ślicznie wyglądasz jak zwykle:) pozdrawiam ciepło!

  15. śliczne zdjęcia , jesteś bardzo fotogeniczna http://gabigabrysia.blogspot.com/

  16. Paulina A says:

    Jaka opalona, śliczne zdjęcia :)

  17. Neelisaa says:

    ale Ci zazdroszczę! ;) mam nadzieję, że miło spędzić czas w Aquaparku ;)

  18. Bardzo ładne fotografie. Czyzbym widziała pierwszą opaleniznę wakacyjną? ^^

  19. Angela Pe says:

    stylizacja z szortami i t-shirtem jest fantastyczna, wyglądasz w niej wyśmienicie :)

  20. Świetna stylizacja! Ładne zdjęcia i widzę opaliłaś się ;-)
    Pozdrawiam!

  21. Roxi says:

    Świetnie wyglądasz :)
    Blog♡

  22. Świetny wpis, ależ się opaliłaś. Ja uciekam od ciepła... W lato mogę non stop siedzieć w domku.
    Zapraszam : www.kawalekomnie.blogspot.com

  23. Co za widoki:)) Świetnie wyglądasz:)

  24. kinga ♡ says:

    Masz super figurę :/ <3

  25. okulary bym Ci ukradła;)


    ps. a u mnie? SILVER SNAKE na blogu!

  26. Venus says:

    śliczną masz figurę :)
    A wakacje widzę i czytam , że super mijają :)

  27. Kinga.S says:

    Śliczne zdjęcia ;)
    Bardzo ładne widoki ;*

    Mogłabyś kliknąć w linki Sheinside?
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/2014/07/summer-with-sheinside.html

  28. Jesteś niesamowicie szczupła :)

  29. Dorothy says:

    Michał:
    Dzięki!:)

  30. Śliczna z ciebie kobietka :)
    Bardzo fajne zdjęcia i tak wakacyjnie zapachniało :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)