Węgry-Balaton

Dzisiaj do Was pisze prosto znad Balatonu,który znajduje się na Węgrzech.Jestem tu dopiero 4 dni a już mam dla Was tyle zdjęć,że muszę się zastanowić jak je rozdzielić,żeby Was nie zanudzić.Myślę,że sfotografuję tutaj jeszcze kilka stylizacji,a potem po powrocie do domu będę je stopniowo pokazywała.Pogoda jest fantastyczna,prawie całe dnie spędzamy nad basenem,który mamy za domem.Świetne jest to,że jest on tylko i wyłącznie do naszej dyspozycji tak jak cały dom.Oczywiście ja już się spiekłam pomimo smarowania różnymi specyfikami,dlatego od dzisiaj ograniczam czas spędzony na słońcu,żeby jeszcze nie pogorszyć mojego bólu ;D Teraz mam dla Was kilka zdjęć znad basenu i stylizację,w następnych postach pokażę już Balaton ;)




















top i spódniczka-H&M
sandałki-House
kapelusz-kupiony w Zakopanem

Do następnego! :)

31 Responses so far.

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

  2. Karolina says:

    Śliczne miejsce i piękne zdjęcia +___+
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

  3. Paulina A says:

    Świetne zdjęcia ;)

  4. Ale przepięknie wyglądasz! Jestem pod wrażeniem. Dopiero tutaj trafiłam, ale już zdecydowanie czekam na więcej ;)

    Zapraszam do mnie na dzisiejszy post. Co powiesz na wzajemną obserwację? Z mojej strony gotowe, czekam na Ciebie!

    PS. mogłabym liczyć na LIKE? Byłabym n i e z m i e r n i e wdzięczna!
    https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883

  5. Kejs Kejt says:

    Świetna stylizacja!
    Też wybieram się w tym roku na Węgry (prawdopodobnie). Z narzeczonym zastanawiamy się właśnie nad Balatonem :)

  6. jesteś bardzo fotogeniczna. podoba mi się ta naturalność w pozowaniu. nie myślałaś o grzywce ?:)

  7. Piękne zdjęcia! Pasiasta bluzka w połączeniu z czerwoną spódniczką świetnie wygląda ;-)
    Pozdrawiam!

  8. nie pogardziłabym takim basenem :)
    zaczynam blogować od nowa - http://derniere-danse-me.blogspot.com/

  9. Karolina says:

    jej, zazdroszczę Ci takiego wypadu! dom i basen tylko dla Ciebie - marzenieeee *.* i sliczna stylizacja :)

  10. Nippi says:

    ale ładny ten topik w paseczki :)

  11. Ładne zdjęcia ;)
    Świetna sprawa mieć cały basen dla siebie ;)


    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

  12. Swietnie wyglądasz :) fajny strój :)

  13. ślicznie!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  14. Neelisaa says:

    wow! świetne zdjęcia! ;)

  15. Eveline says:

    ślicznie wyglądałaś:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

  16. spódnica i strój są megaa fajne ;D

  17. Świetnie wyglądasz;) I ta twoja figura... <3

  18. rewelacyjnie wyglądasz:) achhh zazdroszczę Ci:)

  19. Ewa says:

    och musiało być cudownie :)

  20. Ślicznie! Pozazdrościć wypoczynku!

  21. Zoya says:

    świetnie wyglądasz w kapeluszu:*

  22. Jaka chudzinka śliczna :)

    OBSERWUJE !:*

  23. Angela Pe says:

    Bardzo ładny strój :)

  24. Dorothy says:

    Ewa:
    Jest cudownie,bo wracam dopiero w sobotę ;)

  25. Venus says:

    pięknie wyglądasz :)
    uważaj na słońce :*

  26. Marcela says:

    wyglądasz kwitnąco! nie mogę doczekać się zdjęć z balatonu!

  27. exality says:

    ale Ci dobrze!!:D zazdroszcze :*

  28. Karolina says:

    ale z Ciebie chudzinka! Masz świetną figurkę!

  29. wskoczyłabym do takiej wody :D

  30. Dorothy says:

    lene shelley:
    Dziękuję bardzo :*
    Myślałam,ale chyba jednak się nie zdecyduje:)

  31. Dorothy says:

    Marcela:
    Już są :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)