Węgry,Balaton mobile mix + VLOG

Postanowiłam dzisiaj podsumować moje wakacje z postaci mobile mix.Zdjęć telefonem zrobiłam strasznie dużo,część można było zobaczyć na moim insta,a reszte pokazuję tutaj.W dodatku mam dla Was małą niespodzianke,a mianowicie VLOGA!Kręcenie filmików to nie moja bajka,nie lubię występować przed kamerą,ale pomyślałam,że fajnie by było coś nagrać,nawet dla do własnego użytku.Wczoraj jednak cały dzień lało,nie można było nawet się wychylić na dwór,więc ja z nudów postanowiłam coś zmontować.Nie wyszło najlepiej,bo nie mam doświadczenia,ale myślę,że najgorzej też nie!:)Także na samym końcu pod zdjęciami możecie obejrzeć moje dzieło:)










W przyszłym miesiącu również postaram się zrobić taki post,bo mam jeszcze w planach kilka wakacyjnych wyjazdów.Miłego weekendu!:)

18 Responses so far.

  1. wow :3 fantastyczne miejsce :)

  2. malinka says:

    świetny mix!! Widzę że wakacje były udane :) pies na beczce wymiata!!!

  3. Klauudia says:

    No to widzę ,że fantastycznie spędziłas tam czas : ) przepiękne zdjęcia ! oo i jaka opalenizna no no ; )

    Pozdrawiam : *

  4. No to wyjazd udany c; Bardzo fajnie.

  5. Asia says:

    widać bardzo udane wakacje, ja byłam przejazdem na Węgrzech w Hajduszoboszlo i w Budapeszcie :)

  6. Masa świetnych zdjęć!
    Pozdrawiam ;-)

  7. świetny filmik:) Fajnie będzie go oglądać po latach:)

  8. Ale ty szczuplutka :) Widać, że fajnie spędziłaś czas :)

  9. śliczną masz figurę ;)
    Klikniesz?
    mój blog, coomedyyyy

  10. Fajnie oglądało się pierwszy Twój filmik :)
    Pozdrawiam

  11. jaka opalenizna piękna ;D

  12. Kinga says:

    wyjazd musiał być super! :)

  13. Laura Pla says:

    ¡Hi! You have a very pretty blog, and I love your style and personality. I invite you to my blog, and maybe if
    you like it we can follow each other ;) Kisses

    www.thebrunettesstyle.blogspot.com.es

  14. Patti says:

    super filmik;) Fajnie, że miałaś udane wakacje;)

  15. świetne zdjęcia!!!
    pozdr i zapraszam do nas na nowe katy www.swiatkarinki.pl

  16. Dorothy says:

    malinka:
    O tak!Ten pies jest świetny a jaki wyszkolony.Na tej beczce stały wina i gdy tylko właściciel je ściągnął pies podbiegł i wskoczył na tą beczke haha :D

  17. Dorothy says:

    Asia:
    My mieliśmy jechać do Budapesztu,ale ostatecznie się nie zdecydowaliśmy :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)