Wycieczka

Niby są wakacje a mi czasu brakuje.Wczoraj byłam na wycieczce w Licheniu i po powrocie miałam zamiar tutaj coś na ten temat napisać,ale zostałam zaproszona na grilla,więc wróciłam późno i zmęczona po całym dniu poszłam spać.Dzisiaj z kolei przez burze nie miałam internetu do późnego popołudnia,a gdy już był wpadli do mnie znajomi,a potem pojechaliśmy do nich uczyć mnie grać w karty przed naszymi wspólnymi wakacjami.Dlatego teraz może mnie być tutaj mniej,bo już w piątek wyjeżdzam na pierwsze wakacje w tym roku,potem wracam jestem tydzień w domu i jadę na kolejne :D Mam jednak nadzieje,że będę tam miała dostęp do internetu,żeby pisać w miarę często ;)

A teraz zapraszam do obejrzenia kilku fotografii z mojej wczorajszej wycieczki.










Do następnego! ;)

17 Responses so far.

  1. piękne zdjęcia i fantastycznie wyglądałaś !

  2. Hi-feszyn says:

    Boskie zdjecia :)
    Cudowne miejsce

  3. Paulina A says:

    Śliczne zdjęcia ;)

  4. jaka piękna ta nasza Polska ;)

  5. Redhead says:

    dziewczęco i stylowo, fajnie :)

  6. testerka says:

    Fajne okularki :)

  7. Julia♥ says:

    Super zdjęcia :) uwielbiam Licheń, sama byłam tam niedawno!

  8. I ja się w końcu muszę wybrać na jakąś wycieczkę, bo lato ucieka dość szybko :)

  9. śliczne zdjęcia i bardzo mile spędzonych wyjazdów;)

  10. Też kiedyś w Licheniu byłam :) Świetne fotki, wyglądasz na nich bardzo kobieco.

  11. Roxana says:

    O jejku, cudowne miasto :) Świetne zdjęcia :)

    www.devooted.blogspot.com

  12. Lost. says:

    torba cudna :)

  13. agne says:

    ale świetne zdjęcia :))

  14. Piękne miejsce, piękna Ty!
    Pozdrawiam ;-)

  15. sue says:

    ale ładnie i pieknie wyglądasz :)

  16. Roksi.♡ says:

    Mi również czasu brakuje, a jak już jest, to nie chcę marnować go przed komputerem :) Śliczne widoki!
    Blog♡

  17. Dorothy says:

    Roksi:
    To dokładnie tak jak ja :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)