Zwiedzamy Keszthely

Wszędzie dobrze,ale w domu najlepiej!W końcu jestem w domu i nie ma nic lepszego niż spanie we własnym łóżku haha ;) Jednak to jeszcze nie koniec mojej relacji z pobytu na Węgrzech.Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z 3 dnia,kiedy to zwiedzaliśmy pobliskie miasto Keszthely.Było ono praktycznie połączone z naszą miejscowością,więc wszystko mieliśmy pod ręką.Przy okazji mogę Wam tak jak obiecywałam pokazać koszulę w bardziej letniej stylizacji,tutaj pokazywałam ją w innej wersji.Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;)









 






Do następnego! :)

19 Responses so far.

  1. Klauudia says:

    O to bardzo fajnie, pewnie odpoczęłaś, bo widze że pogoda była, a ja sobie własnie myślałam aby tam pojechać : ) Super widoki ♥

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

  2. Ewa says:

    och jak ja ci zazdroszczę tego błogiego odpoczynku :) pięknie wyglądasz :)

  3. Świetne zdjęcia! Koszula ma bardo ciekawy motyw ^^ Ja na szczęście ja z jutro także wyspie sie w własnym łóżku ^^

  4. Talla says:

    śliczne zdjęcia <3
    byłam kiedyś na Węgrzech ^^

    justsayhei.blogspot.com

  5. Anita says:

    Ale piękne widoki, ślicznie wyglądasz ;)
    Zapraszam ♥

  6. Jakie piękne zdjęcia <3

  7. Kinga says:

    Pięknie wyglądasz, ale Ci tam było dobrze! :)
    Pozdrawiam serdecznie.

  8. L Lawliet says:

    Świetne zdjęcia!
    Aż mam ochotę się spakować i pojechać!

    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com

  9. Paulina A says:

    W takiej stylizacja koszula wygląda jeszcze lepiej :)

  10. Ale tam pięknie!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  11. prześwietne zdjęcia! :)
    no to życzę Ci udanego zwiedzania i wypoczynku :3

  12. świetna stylizacja i piękne widoki ;D

  13. Piękne widoki! Wyglądasz kwitnąco ;-)
    Pozdrawiam!

  14. Ale tam świetnie! :)

  15. Tośka. says:

    Ach, mega zazdroszczę takiego wyjazdu! Świetna koszula :>

  16. Dorothy says:

    Claudia:
    Dziękuję!:)

  17. testerka says:

    Świetne okulary ;)

  18. sue says:

    piękniutka, szczuplutka :* genialne miejsce!!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)