Moje ulubione seriale

Za ten post zabierałam się już od dawna,ale zawsze coś stawało mi na przeszkodzie.Dzisiaj w końcu przedstawię Wam moje 2 ulubione seriale z ostatnich miesięcy.Co prawda oglądałam jeszcze jeden,ale strasznie zdenerwowało mnie zakończenie,bo nie wiadomo jak się potoczyły losy głównej bohaterki,gdyż stacja nie zdecydowała się na kontynuacje serialu,więc postanowiłam sobie go odpuścić.No to zaczynamy...

1."Hannibal"-to zdecydowanie mój ulubiony serial,który oglądam w sumie już od dawna.Zaczęło się od książek,potem obejrzałam filmy i w końcu dowiedziałam się,że jest serial.Z niecierpliwością czekam na każdy odcinek,a obecnie czekam na kolejny sezon.Serial mówi o psychopacie,który zjada swoje ofiary.Najlepsze są sceny,które ukazują z jaką precyzją on przygotowuje sobie dania z ludzi,jest on smakoszem,w dodatku częstuje swoich znajomych,którzy mówią że jest przepszyne :D Co najlepsze współpracuje on z FBI jako psycholog przy zbrodniach,które sam popełnia.Zdecydowanie polecam!




2."American Horror Story"-ten serial obejrzałam na początku wakacji i tak mnie wciągnął że w 2 tygodnie obejrzałam wszystkie sezony  :D Póki co są ich 3 i każdy dotyczy innego tematu,ale występują Ci sami aktorzy których uwielbiam! Pierwszy sezon jest o nawiedzonym domu,gdzie osoba,która została tam pochowana nie może zaznać spokoju.Drugi mówi o szpitalu psychiatrycznym,gdzie szalony doktor robił eksperymenty na ludziach,a w trzecim występuje motyw czarownic.Mi najbadziej przypadł do gustu sezon 2,chociaż pozostałe były równie dobre i już czekam na następny sezon!


Oglądaliście już któryś z tych seriali?Jeżeli nie to bardzo polecam!:)

17 Responses so far.

  1. Żadnego nie znam.. Hannibal coś mi mówi, ale nie oglądałam... Ja mam inny gust, jeśli chodzi o sriale ^^
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

  2. Nie mogę się doczekać kolejnego sezonu Hannibala :)

  3. Venus says:

    Mroczny ,ale ciekawy serial muszę go zobaczyć. Może też się wciągnę

  4. Numer 2 jest zdecydowanie dla mnie! Muszę się zabrać za niego :)

  5. ja oglądam teraz Kości, w inne wolę się nie wciągać. :) niedługo trzeba zająć się nauką ;)

  6. Karolina says:

    słyszałam wiele o American Horror Story oraz o Hnanibalu i bardzo chciałabym je obejrzeć. :)

  7. Paulina A says:

    Słyszałam o nich, ale to raczej nie moje klimaty :D

  8. A ja uwielbiam True Blood i The Vampire Diaries :)

  9. Muszę szczerze przyznać, że nie oglądałam żadnego ;-)
    Pozdrawiam!

  10. AGA-KA says:

    hannibal! nie mogę się doczekać nowego sezonu. <3!

  11. Mam nadzieję, że nie jesteś zła za nominację publiczną:
    http://stylbycia.blogspot.com/2014/08/styl-bycia-pomaga-poprzez-ice-bucket.html Nie musisz tego robić, ale chociaż zobacz... <3

  12. Kinga says:

    nie oglądałam żadnego z nich, choć miewałam chwile, że chciałam zacząć American Horror Story, ale stwierdziłam, że chyba za bardzo bym się bała, haha. :D

  13. Dorothy says:

    Szczypta egoizmu:
    O proszę!Czyli znalazł się ktoś kto lubi takie klimaty,ja też już się nie mogę doczekać następnego sezonu :D

  14. Dorothy says:

    Nieidalna Perfekcjonistka:
    No niestety,wszystko co dobre się szybko kończy i trzeba wrócić do nauki,ale przecież zawsze są jeszcze weekendy na oglądanie seriali :D

  15. Dorothy says:

    oczynamode:
    O właśnie!Słyszałam o nich i mnie zaciekawiły,ale kompletnie zapomniałam,muszę to nadrobić :D

  16. Angela Pe says:

    ten drugi mnie zaciekawił :)

    aż wstyd przyznać ale ja pod koniec wakacji zaczęłam oglądać LEKARZY :D masło maślane ale nadal oglądam :D

  17. Dorothy says:

    Angela Pe:
    Oj tam!Przecież jeszcze masz weekendy na oglądanie :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)