Przepis na szybkie ciasto #jedzjabłka

Gdy tylko dostałam maila z propozycją dołączenia do akcji "Blogerzy jedzą jabłka" od razu wiedziałam co będzie zawierał mój wpis.To ciasto chciałam Wam pokazać już od dawna,ale zawsze coś mi wypadało.Teraz miałam motywację i cel,więc się zmobilizowałam i pokazuję Wam moje ulubione ciasto,bo robi się je bardzo szybko!

Składniki:
-4 jajka
-2 szklanki mąki
-1 margaryna
-1 szklanka cukru
-2 łyżeczki proszku do pieczenia

Ubić pianę z białek,dodać cukier,na koniec żółtka.Tę masę wymieszać z mąką i proszkiem do pieczenia.Następnie wlać ciepłą,rozpuszczoną margarynę.Wszystko wymieszać.Wlać na wysmarowaną tłuszczem i wysypaną bułką tartą formę ciasto i dać grubą wartwe owoców(w tym przypadku jabłek).

Kruszonka:
-pół kostki masła
-1 szklanka mąki

Papramy to,żeby powstały małe grudeczki.Posypujemy ciasto i wstawiamy do piekarnika na temp. 180°C na ok. 1h.






Smacznego!:)

zBLOGowani.pl

21 Responses so far.

  1. Kinia ♥ says:

    Mmm. wygląda pysznie :)
    http://cytruskowa.blogspot.com/

  2. Paulina A says:

    Wygląda smakowicie :)

  3. to widzę, że jutro robię ciastko! :D

  4. ostatnio zrobiłam i było przepyszne :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

  5. Asia says:

    wygląda przepysznie <3

  6. uwielbiam takie szybkie pyszności:)

    http://jjustyys.blogspot.com/

  7. Pyszotki!! Dzięki za przepis :D na weekend widzę mam już co do roboty :D
    Posłuchaj mnie teraz bardzo uważnie. Zmieniłam adres mojego bloga, wiec są kłopoty z bloggerem. Wszyscy moi obserwatorzy przestali widzieć moje posty na blogger home. Żeby pozbyć się tych problemów i znów widzieć posty na blogger home, musisz od-obserwować mojego bloga, odświeżyć stronę i zaobserwować go ponownie. (Jeżeli obserwujesz mojego bloga)
    Więcej informacji w moim najnowszym poście. To na prawdę bardzo ważne, wiec proszę nie ignoruj tej informacji.
    Chodzę po wszystkich blogach i pisze to każdemu! Proszę, przeczytaj mój najnowszy post informacyjny!! To bardzo ważne.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

  8. marysia-k says:

    Wygląda smakowicie!

  9. Claudia says:

    ach kocham ciasta z jabłkami, a najlepiej szarlotkę właśnie <3
    jutro będę robić :D

  10. Mniam :) Hah... Ja będę piec jutro

  11. Marti:* says:

    Om om om! Jadę do Rodziców po jabłka i robimy! :-D Pozdrawiam :-*

  12. Mniaaam! Wygląda przepysznie!
    Pozdrawiam ;-)

  13. Zdjecia są ładne, ja niestety nie przepadam za jabłkami w ciastach ;)

  14. Dorothy says:

    Magda Cieślar:
    Przecież możesz dać inne owoce zamiast jabłek ;) Ja zazwczaj robię z jabłkami,bo lubię,ale tutaj akurat chodziło o promowanie naszych jabłek ;)

  15. Redhead says:

    "papramy to" :D uwielbiam Cie hehehe. A ciasto na pewno pyszne, takie proste są najlepsze :)

  16. mniam!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki u mnie w poście ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/08/new-york-62.html

  17. Karolina says:

    ale świetna akcja! zresztą ciasto również :D

  18. Kinga says:

    uwielbiam ciasta z jabłkami! :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)