Skorzęcin

To jest nie do pomyślenia,że minęła już większa część wakacji!Z jednej strony się cieszę,bo na dniach będę się zapisywała na prawo jazdy,a z drugiej czeka mnie za niecały miesiąc klasa maturalna,co już mnie tak nie cieszy :D Jednak nie ma co narzekać trzeba korzystać z wolnego,dlatego dzisiaj mam dla Was zdjęcia z moich wakacji w Skorzęcinie.Z racji tego,że mam przygotowane jeszcze posty z Węgier ze Skorzęcina pojawią się tylko dwa,żeby Was nie zanudzić.Dzisiaj widzicie pierwszą część zdjęć,a na dniach opublikuję stylizację.Zapraszam do obejrzenia zdjęć! ;)





















Do następnego!:)

26 Responses so far.

  1. Te zdjęcie jak podskakujecie- cudowne!
    Pozdrawiam ;-)

  2. Bucka says:

    Musiałaś się cudownie bawić :D
    Nie bój się klasy maturalnej - klasa jak klasa :DD

  3. Racja... nie do wiary, że już połowa wakacji..;/
    Piękne zdjęcia :D Ślicznie wyglądasz :D Te ostatnie zdjęcia z zachodem słońca chyba najlepsze :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka

  4. widzę, że nie tracisz wolnego czasu ^^ zazdroszczę c;

  5. Anita says:

    Przepiękne zdjęcia, bardzo klimatyczne :) Cudownie wyglądasz ;**
    Zapraszam.

  6. Skorzęcin jest bardzo pięknym i klimatycznym miejscem :) Sama wybieram się tam na wczasy pod koniec sierpnia :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

  7. Skorzęcin to bardzo piękne i klimatyczne miejsce ;) Sama tam jadę na wczasy pod koniec sierpnia :P

    derniere-danse-me.blogspot.com

  8. świetne wakacyjne zdjęcia;) Ale pamiątkę będziesz miała;)

  9. Venus says:

    super zdjęcia :) i widać, że dobrze się bawiłaś.

  10. Karolina says:

    jeeeej, ale Ci zazdroszczę figury! *.*
    klasa maturalna to zuo, ale z drugiej strony to wtedy najbardziej zacieśniają się więzy w klasie. mimo nauki będzie zatem fajnie, zobaczysz :) a za rok czekają Cię najdłuższe wakacje życia! :D

  11. Karolina says:

    klasa maturalna pod względem nauki jest okropna, bo faktycznie trzeba przysiąść do książek. ale za to wtedy właśnie najbardziej czujesz tę jedność z klasą i ze swoimi znajomymi. no i oczywiście nie zapominajmy o studniówce... :P mimo nauki jest to więc świetny czas, nie ma co się stresować :)
    ale masz cudowną figurę, jaaa! przedostatnie zdjęcie jest przecudowne :)

  12. agne says:

    super zdjęcia ;-))
    też idę do maturalnej klasy.. eh, jednak obecnie cieszmy się wakacjami ;-)) i miłych jazd w eLeczce :-* ja mam to już za sobą, ale bardzo bardzo miło wspominam ;-)

  13. Genialne zdjecia, ale pierwsze wedlug mnie najlepsze ;)

  14. Ladne zdjecia, masz piekne nogi, zazdroszcze ich ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.de/

  15. Bardzo pozytywna fotorelacja :D
    Wyjazd widzę, że udany <3
    Superaśnie :D
    http://pozytywizja.blogspot.com/

  16. świetne zdjęcia:) wakacje trzeba wykorzystać na maxa! ;)

  17. ania says:

    dobrze, ze ci sie udal wypad długonoga :)
    u mnie pogoda niestety kiepska caly lipiec byla, caly czas deszcz :(

    Ania, taffydream.net/blog/

  18. Ale tam pięknie jest ! zazdroszcze Ci tej figury http://gabigabrysia.blogspot.com/

  19. karen says:

    Świetne zdjęcia, zazdroszczę Ci figury!

    ruziaa.blogspot.com

  20. amachuano says:

    świetne zdjęcia; ) !

    zapraszam do mnie
    http://amachuano.blogspot.com/

  21. Dorothy says:

    agne:
    Dziękuję bardzo! :D Ja niestety jestem z grudnia,ale jeszcze 2 tygodnie i też zaczynam jeździć :D

  22. Dorothy says:

    Dziewczyny nie ma co zazdrościć tylko trzeba brać się do roboty!:) Ja po prostu mam to w genach,że mam dobrą przemianę materi i jestem szczupła,ale wy też takie możcie być! :D

  23. Simona says:

    Wow! So beautiful pictures! Looks like you guysbhad so much fun ♥

  24. jadwigaa says:

    piękne zdjęcia i oczywiście pamiątka ;) uwielbiam zdjęcia z wakacji :)

  25. sue says:

    piękne miejsce, świetne wakacyjne zdjęcia i Twoja idealna(!) figura!!:))

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)