Stylizacja z czarną spódnicą

Dzisiejsze zdjęcia to już chyba niestety jedne z ostatnich typowo "wakacyjnych".Od poniedziałku czas wrócić do szkoły,ale w tym roku wyjątkowo się cieszę,bo w przyszłym tygodniu zaczynam kurs na prawo jazdy.Z racji tego,że jestem z 1 grudnia mogę zacząc dopiero od września.Pamietam jak narzekałam,że jeszcze pół roku zanim będę mogła robić prawko,a to tak szybko minęło,że zaczynam za 3 dni,bo dostałam dzisiaj wiadomość,że tylko na mnie Pan czeka.Troche się stresuje,ale muszę myśleć pozytywnie,bo przecież w tym roku szkolnym czeka mnie też matura,co już takie miłe nie będzie.Pocieszam się,że tylko 8 miesięcy i czekają mnie najdłuższe wakacje w życiu <3













bluzeczka-H&M
spódnica-Stradivarius
baleriny-nn

Do następnego!:)

41 Responses so far.

  1. Śliczna jest ta spódniczka ^^ A mam taka sama ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

  2. Niestety wakacji koniec...
    Pozdrawiam

  3. Śliczne zdjęcia :) pozdrawiam! :)

  4. leonis says:

    Świetna stylizacja <3 Śliczne zdjęcia !

  5. sasskia says:

    pięknie Ci w tym żywym kolorze :)

  6. świetny klimat zdjęć! stylizacja również boska!

  7. Fakt czas szynko leci i zleci kiedy będziesz miała egzamin :)
    Mam nadzieję, że zdasz :)
    A stylizacja bardzo fajna <3

    http://pozytywizja.blogspot.com

  8. Dorothy says:

    PozytyWizja:
    Zdać za pierwszym razem to moje marzenie haha :D

  9. świetne połączenie i super kolory ;)

  10. Dasz rade:) Ja też się zapisuję na prawko, a raczej na egzamin:)

  11. życzę zdania za pierwszym razem!
    i zapraszam do siebie na konkurs:))

  12. agne says:

    śliczna spódnica :) super fotki :))
    u mnie również maturka.. ale już po prawku na szczęście <3
    ja bardzo miło wspominam, czego też Tobie życzę :*

  13. Simona says:

    Blue color suits you so much and also love the background for taking pictures! So pretty :)
    Simimaus

  14. Agata says:

    świetna stylizacja, powodzenia na kursie :)

  15. widzę, ze zdjęcia robione na plaży w Skorzęcinie? :) wczoraj wróciłam z wczasów ze Skorzęcina, było genialnie! :)

    super spódniczka, a niebieski kolor bluzki świetnie komponuje sie z widokami na zdjęciach!

    derniere-danse-me.blogspot.com

  16. Świetna stylizacja :)

  17. Dorothy says:

    Kamila Matuszewska:
    Zgadza się!:) O proszę:) Mi tez się tam podoba,jeżdzę już co roku od kilku lat:)

  18. Venus says:

    super look :)
    nono to będziesz rajdowcem :P

  19. pięknie wyglądasz :))
    pozytywne myślenie to połowa sukcesu :))

  20. Michał says:

    Świetne zdjęcia !

  21. kinga ♡ says:

    Fajny look, świetnie to dobrałaś!

  22. Paulina A says:

    Śliczna spódnica. Powodzenia na kursie :D

  23. Śliczna spódnica i piękne zdjecia!
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/2014/09/podsumowanie-wakacji.html Zapraszam.

  24. Piękne zdjęcia i widoki za Tobą ;-) Cudowna stylizacja!
    Pozdrawiam ;-)

  25. Ola S says:

    Sliczna jestes:) Powodzenia w maturalnej klasie!
    Pozdrawiam i obserwuje, zapraszam http://cyfrowasparkle.blogspot.com/

  26. Dorothy says:

    Ola S:
    Dziękuję za obserwacje !:)

  27. Catherine says:

    Super wyglądasz!
    Spódnica jest świetna :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/08/girly-im-not.html
    Zapraszam na post! Trochę nowości oraz o mojej słabości do dziewczęcych rzeczy. Każda obserwacja i komentarz motywują do dalszej pracy :)

  28. Dorothy says:

    agne:
    Bardzo dziękuję!Mam nadzieję,że ja też będę miło wspominała :)

  29. Dorothy says:

    Catherine:
    Dziękuję za zaproszenie,wpadnę :)

  30. Dorothy says:

    Catherine:
    Dziękuję za zaproszenie,wpadnę :)

  31. świetnie wyglądasz!

    1. stylizacja na moim blogu http://thefashionmoth.blogspot.com/2014/09/my-stylization_79.html
    Zapraszam do komentowania!

  32. Monika says:

    Świetna spódniczka! Ma idealny krój :)

  33. Dorothy says:

    Monika:
    Oj tak!Jest świetna ;)

  34. Witam. Bardzo lubię takie klasyczne rzeczy, jak ta spódnica. A to połączenie kolorystyczne urzeka. Bardzo ładny fason bluzeczki, a co najważniejsze wszystko noszone z wdziękiem :) POzdrawiam cieputko i serdecznie zapraszam do mnie na www.megly.pl :)

  35. Kaasja says:

    Wygladasz rewelecyjnie, daj mi troszke tego slonca :)
    Obserwujemy?:)
    ♥ http://kasjaa.blogspot.co.uk

  36. Prosta stylizacja. Niezła :)

    http://coco-bebe.blogspot.com/

  37. Ślicznie wyglądasz:) Mogę poprosić Cię o kliknięcie w banner z sheinside? :)

  38. śliczne zdjęcia i fajna stylizacja :-)

  39. Uwielbiam łączyć czerń z niebieskim :D
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)