Stylizacja z maxi

Dzisiaj spędziłam pół dnia w galerii szukając sukienki na wesele na które wybieram się we wrześniu.Przy końcu już opuściła mnie nadzieja,że jakąś kupie bo nie było nic ciekawego,a jak było to nie było mojego rozmiaru.W ostatnich dwóch sklepach znalazłam 2 sukienki z czego jedna pasowała.To cud,że udało mi się ją dzisiaj kupić,bo już myślałam,że będę musiała szukać w necie.Teraz pozostaje mi tylko zamówić szpilki i wszystko mam gotowe:)

A teraz mała przerwa w postach z wakacji i w końcu pokazuję Wam sesję,która czekała już chyba z miesiąc na opublikowanie.Początkowo nie byłam przekonana do tej sukienki,bo nie wiedziałam czy będę w niej chodziła,jednak teraz stała się jedną z moich ulubionych. Często tak mam,że nie jestem przekonana do jakiejś rzeczy a potem staje się ona jedną z ulubionych haha :D Kapelusik to mój wakacyjny "must have" i również go uwielbiam,zresztą to już widzieliście bo pojawił się na wielu zdjęciach ;)













Udanego weekendu!:)

39 Responses so far.

  1. wyglądasz w niej naprawdę dobrze :)

  2. Twoja maxi ma śliczny kolor, bardzo ładnie w niej wyglądasz ;-)
    Pozdrawiam!

  3. ładna zwykła sukienka ^^ Co prawda jest niebieska, ale nie odbieram tego koloru jako zimny ^^

  4. Ragione says:

    Świetnie do Ciebie pasuje :) Zapraszam na nowy post :)

  5. Roxi says:

    Ja jakoś nie przepadam za takimi sukienkami :) Ale i tak ładnie wyglądasz!
    Blog♡

  6. Karolina says:

    ale mi się podoba twój styl *,*
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

  7. Bardzo ładnie wyglądasz, super okularki :)

  8. agne says:

    śliczna maxi ;-)

  9. Dorothy says:

    Karolina:
    Ojej!Bardzo mi miło :) Dziękuję;*

  10. ślicznie i kolor ładny ;D ja dostałam spódnicę maksi ale rzadko ją noszę czas to zmienić ;D

  11. Zawsze podobaly mi sie takie sukienki,ale u kogos;)

  12. ronnie . says:

    Pierwszy raz jestem na twoim blogu, i znalazłam się tu jakoś przypadkowo. Jejku, jak ja Ci zazdroszczę twojej urody! Jesteś taka ładna, mam tylko jedno pytanie i z góry przepraszam jeśli może gdzieś już padło, albo gdzieś już to pisałaś. Czy mogę nać model twojego aparatu? I oczywiście zapraszam do mnie: http://natalia-oreiro-pl.blogspot.com/

  13. Maddlenn says:

    podoba mi się - prosto,skormnie,z klasą :)
    PS.obserwuję :)

  14. sue says:

    wyglądasz cudnie ;oo;*

  15. Julia♥ says:

    ślicznie wyglądasz, sukienka ma piękny kolor :)

    mój blog ♥

  16. Piękna ta sukienka. Ja już kilkakrotnie przymierzałam sukienki maxi. Ale cały czas boję się , że kupię i będzie leżeć w szafie, to po co w takim bądź razie wydawać pieniądze? Ale ci widzę, jakąś dziewczynę w maxi to idę do sklepu ją kupić, i już jestem,przymierzam i się rozmyślam... :-(
    Eh... Serdecznie Cie zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada :)

  17. ślicznie w niej wyglądasz! słodki piesio :)
    derniere-danse-me.blogspot.com

  18. sukienka maxi jest bardzo modna w tym sezonie:)
    mam również taką podobną ale kobaltową:)

    wygladaz pięknie:)pasuje Ci ten kolorek

    czerwonyobcas.blogspot.com

  19. Anita says:

    Ależ pięknie wyglądasz :*

  20. Strasznie lubię maxi latem :) Rewelacja! Ładnie Ci w tym kolorze.

  21. Kolor sukienki ładny, ale ja nie lubie takich długich, nigdy mi sie nie podobaly ;)

  22. Klara says:

    Jak świetnie wygladasz :)
    To super, że udalo Ci się kupić sukienkę na wesele, czekam aż ją pokażesz :)

  23. rewelacyjna maxi^^

  24. Eveline says:

    śliczna sukienka;)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

  25. Venus says:

    super sukienka :)
    jak się czegoś szuka to jak na złość ciężko :P

  26. Sparkle says:

    świetnie wyglądasz! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)
    http://locastrica.blogspot.com/

  27. Redhead says:

    świetna sukienka, kolor pasuje Ci na maksa i jeszcze do ziemi <3 uwielbiam takie maxi :)

  28. Ania W says:

    Pięknie wyglądasz w tej sukieneczce :-) A z tymi ubraniami też tak mam - ostatnio kupiłam spodnie, a po przyjściu do domu stwierdziłam, że chyba mi się nie podobają, a teraz w sumie chodzę w nich non stop i stały się moimi ulubionymi ;-)

  29. Jakaś ty chuda,zazdroszczę! Śliczna sukienka!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

  30. Dorothy says:

    ronnie:
    Przepraszam,że odpisuję tak późno,ale dopiero znalazłam chwilę by odpisać na komentarze;) Używam Canona 60D:)

  31. Dorothy says:

    Sparkle:
    Nie bawię się w takie cos :)

  32. Bardzo Ci pasuje taki kapelusik :)

  33. świetna ta Twoja sukienka :)

    Obserwuję:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)